• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403012009952
  • خبرنگار : 50134

منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مشارکت جدی مردم در تولید شکوفایی اقتصادی را بدنبال خواهد داشت

مشارکت جدی مردم در تولید شکوفایی اقتصادی را بدنبال خواهد داشت

ایسنا/آذربایجان غربی منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور و مشارکت مردم در اقتصاد نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.

آیت الله بیاتی در گفت و گو با ایسنا افزود: اقتصاد مشارکتی و حضور و مشارکت مردم در عرصه های تولیدی و اقتصادی موجب درون زا کردن و شکوفایی اقتصاد خواهد شد که این همان نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه کلمه محوری در شعار سال‌جاری بحث مشارکت مردمی است، اظهار کرد: مردم با گذشت بیش از  ۴۵ سال از انقلاب اسلامی هرموقع در هر عرصه‌ای که حضور داشته‌اند، با سربلندی آن مسیر را طی کرده‌اند بطوری که ۸ سال دفاع مقدس نمونه بارز این مشارکت است.

آیت الله بیاتی  با تاکید به اینکه تاکنون با حضور حداکثری مردم در همه عرصه ها بهترین نتایج بدست آمده، اظهار کرد: عرصه اقتصادی هم جزو عرصه هایی است که مردم با مشارکت خود می‌توانند مشکلات این عرصه را برطرف کنند اما برای فراهم کردن شرایط حضور مردم در این عرصه نیاز است مسئولین رفع موانع کرده و شرایط را برای حضور و مشارکت مردم در عرصه اقتصادی فراهم کنند.

منتخب مردم آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: برخی از مردم از وجود موانع بر سر راه کسب و کارها گلایه مند هستند و برخی قوانین غیر ضروری و کم کاری ها و بروکراسی های اداری را مانع اصلی عدم مشارکت مردم در عرصه اقتصادی می دانند لذا ضروری‌ است در سالی که مزین به حضور و مشارکت مردم در جهش تولید است شرایطی را برای رفع موانع تولید و مشارکت حداکثری مردم فراهم کرد.

وی ادامه داد: مردم در مواقع مهم و ضروری کشور همیشه حاضر بوده و ثابت کرده اند پای کار هستند لذا  در شرایط فعلی اقتصادی نیز اگر بستر فراهم شود با مشارکت مردم از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha