• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403012714939
  • منبع : نمایندگی سمنان

در بیانیه‌ای تاکید شد

«وعده صادق» جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح در دفع دست‌درازی به خاک ایران

«وعده صادق» جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح در دفع دست‌درازی به خاک ایران

ایسنا/سمنان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور بیانیه‌ مشترکی، اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز به کنسولگری کشورمان را ستودند.

آنها در این بیانیه مشترک اعلام کردند: این پاسخ کوبنده جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هرگونه تهدید و دست‌درازی به خاک پاک ایران اسلامی را به‌نمایش گذاشت.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری سمنان، متن کامل بیانیه به این شرح است:

والْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

«ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستمکاران است»

اقدام غرورانگیز و پرصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام، جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هرگونه تهدید و دست‌درازی به خاک پاک ایران اسلامی را در دیدگاه جهانیان به تصویر کشید. 

عملیات موفق «وعده صادق» و نمایش کوبنده و پاسخ قاطع سپاه مقتدر با هماهنگی و همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌عنوان بخشی از برنامه تنبیه رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی، منجر به انهدام اهداف نظامی و مهم پیش‌بینی‌شده در سرزمین‌های اشغالی شد که بدون تردید این اقدام شجاعانه بیش از پیش هیمنه پوشالی و خیالی سردمداران صهیونیست‌ و اربابان جنایتکارش را در سطح منطقه و دنیا هویدا ساخت.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید سیدرضی موسوی، زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌ بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور موشک‌باران پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی و برآورده کردن مطالبه عموم مردم عزیز ایران مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر کرده، پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل رژیم صهیونیستی جنایتکار را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

«و ماالنصر الا من عندالله العزیز»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha