• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403012916353
  • منبع : نمایندگی سمنان

منتخب مردم شاهرود و میامی از رئیس‌جمهور درخواست کرد:

لزوم رفع مشکل کم‌آبی سمنان از طریق انتقال بین‌حوضه‌ای

لزوم رفع مشکل کم‌آبی سمنان از طریق انتقال بین‌حوضه‌ای

ایسنا/سمنان منتخب مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از مردم این دو شهرستان برای حضور در آیین استقبال از رئیس‌جمهور در شاهرود، از رئیس‌جمهوری کشورمان خواست که مشکل کم‌آبی استان و خصوصا شهرستان شاهرود را از طریق انتقال بین‌حوضه‌ای مرتفع کند.

احمد عجم شامگاه گذشته در نشستی که به مناسبت سفر رئیس جمهور به شاهرود در جریان دومین سفر استانی به سمنان برگزار شد، اظهار کرد: انتظار می‌رود که با تامین منابع آبی پایدار، برای کم‌آبی در این دو شهرستان چاره‌جویی شود.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم استقبال ریاست جمهوری تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم قدردان استان در این آیین حضور بهم رسانند.

منتخب مردم شهرستان های شاهرود و میامی با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران و تنبیه رژیم اشغالگر قدس افزود: شروع میمون و مبارک سفرهای استانی بعد از فتح الفتوح نیروهای مسلح بویژه توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با طلیعه سفر ریاست جمهوری و دولت خدمتگزار را به فال نیک میگیریم.

وی به دیدار منتخبان مردم با رئیس دولت سیزدهم پرداخت و گفت: در دیدار عیدانه رئیس جمهور، خدمت ایشان درخواست مردم شهرستان های شاهرود و میامی را بیان کردم.

عجم به مشکلات مردم شرق استان سمنان پرداخت و تصریح کرد:  تنگناها، نارسایی‌ها و نواقص در این خطه زیاد وجود دارد که از ریاست‌جمهور می خواهیم تا مردم استان مخصوصا شهرستان شاهرود و میامی را در موضوع تامین آب پایدار یاری داده و از خارج استان باید این مهم تامین شود.

وی ادامه داد: در بحث گازرسانی نیز سه منطقه این شهرستان ، فاقد شبکه انتقال گاز هستند که نیاز است در این خصوص نیز تصمیم گیری مطلوب صورت گیرد.

منتخب مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  بحث راه و ارتباطات و حمل و نقل جاده ای و همچنین معدنی و بهره برداری از معادن نیز از دیگر مواردی است که باید در این سفر مَدنظر باشد.

به گزارش ایسنا قرار است که سیدابراهیم رئیسی فردا پنجشنبه - ۳۰ فروردین - در جریان دور دوم سفرهای استانی با جمعی از اعضای هیئت دولت به استان سمنان سفر می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha