• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403020201345
  • خبرنگار : 50649

استاندار فارس مطرح کرد:

تلاش دولت سیزدهم برای ارائه تسهیلات و حمایت از ورزشکاران

تلاش دولت سیزدهم برای ارائه تسهیلات و حمایت از ورزشکاران

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به اهمیت حمایت از ورزشکاران، از تلاش دولت سیزدهم برای حمایت و ارائه تسهیلات به این قشر خبر داد.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۲ اردیبهشت‌ماه در جمع تیم فوتبال پیشگامان شیراز با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قهرمان بودن کافی نیست و باید به شیوه پهلوانان در زمینه ایثار، معرفت، شجاعت، مردم‌داری و دیانت نیز سرآمد بود.

وی، فعالیت ورزشکاران فارسی در استان را مایه مباهات دانست و اظهار کرد: اهمیت پرورش روح و روان جوانان به مراتب حساس‌تر و دشوارتر از قهرمانی در عرصه های ورزشی است و جوانان ما با همت و طینت پاکی که دارند، می‌توانند در میدان تزکیه نفس نیز پیروز باشند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش با آرزوی سلامت برای پیشکسوت ورزش فارس، حاج غلام پیروانی افزود: افراد موفق در حوزه ورزش که با تأسی به مولای متقیان حضرت علی(ع) در میدان قهرمانی و پهلوانی به موفقیت دست یافته‌اند، الگوی فاخری برای جامعه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار تامل در آثار گهربار ادیبان فارس شد و با گرامیداشت روز سعدی اظهار کرد: در حکایت‌های گلستان سعدی بارها به اهمیت معرفت‌شناسی، تزکیه نفس، مردم‌مداری و سجایای خوب اخلاقی اشاره شده و مطالعه این مفاهیم گرانبها می‌تواند در پرورش روح ورزشکاران نقش ارزنده‌ای ایفا کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اهمیت حمایت از ورزشکاران افزود: دولت در تلاش است در زمینه تهیه مسکن، ارائه تسهیلات و حمایت از ورزشکاران اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار دهد.

ایمانیه، تدین ورزشکاران را نشانه‌ای از بلوغ معنوی آن‌ها ارزیابی کرد و افزود: با اتکا به پروردگار متعال و ائمه اطهار می‌توان در دشوارترین آوردگاه‌های ورزشی به پیروزی رسید و زمینه سربلندی کشور را فراهم ساخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha