• سه‌شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403020402888
  • خبرنگار : 50630

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور:

نگاه تمدنی ما، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد

نگاه تمدنی ما، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد

ایسنا/مازندران رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور گفت: نگاه تمدنی ما را به عظمت می‌رساند و سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل می‌کند.

امروز ۴ اردیبهشت با حضور بسیجیان، خانواده‌های معظم شهداء، سلسله روحانیت و اقشار مختلف مردم سوادکوه، سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کنسولگری ایران در سوریه و یادمان شهید آیت الله سلیمانی و همچنین حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران علیه رژیم کودک کش صهیونیست به میزبانی اداره ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد.

سردار رضایار رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور  گفت: اعتقاد دارم انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد که تکلیف آخرالزمانی ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور اظهار کرد: بسیاری از غربیان و اندیشمندان می‌گویند پایان تاریخ بر اساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی است و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است.

رضایار گفت: در بحث عمق بخشی خارجی باید گفت که کف خیابان‌های دنیا، امروز با ما همسو شده است. انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور، در دنیا هم تاثیر گذاشت.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی، باعث بوجود آمدن سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم شده است. از این رو این نگاه سبب شد تا قانون«مقابله بانفوذ ایران در نیمکره غربی» توسط کنگره آمریکا تصویب شود و بیان دارد که نفوذ ایران عملی شد.

نگاه تمدنی ما، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد

وی اشاره کرد: به برکت تفکر راهبردی شهید حجازی‌ها، ۸۰ فرمانده شهید جبهه مقاومت، از فرماندهان پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی هستند.

رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‎های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha