• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403022820572
  • خبرنگار : 50658

نائب‌قهرمانی تکواندوکار قزوینی در پیکارهای قهرمانی آسیا

نائب‌قهرمانی تکواندوکار قزوینی در پیکارهای قهرمانی آسیا

ایسنا/قزوین نشان نقره تکواندوکار قزوینی در پیکارهای قهرمانی آسیا، حضور رانندگان قزوینی در رالی جام قهرمانان اروپا و پیگیری هفته سوم لیگ فوتبال نوجوانان استان قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

پیکارهای تکواندوی قهرمانی آسیا برای «مهران برخورداری» تکواندوکار ارزنده استان قزوین خوش یمن بود. برخورداری در وزن منهای ۸۷ کیلوگرم در دیدار نهایی مقابل «محمد حسین یزدانی» دیگر تکواندوکار کشورمان شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

ملی‌پوش المپیکی استان قزوین در دیدار نخست خود مقابل لیانگ چن از چین تایپه به برتری رسید. برخورداری در دیدار دوم هم مقابل رافالوویچ از ازبکستان صاحب برتری شد و به نیمه نهایی رسید.

ملی‌پوش استان در دیدار نیمه نهایی هم منگ تکواندوکار چینی را از پیش روی برداشت و جواز حضور در دیدار نهایی وزن منهای ۸۷ کیلوگرم را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تکواندوی قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی ویتنام برگزار شد.

رانندگان قزوینی در رالی جام قهرمانان اروپا

۲ راننده قزوینی در مسابقات رالی جام قهرمانان اروپا شرکت خواهند کرد. «قاسم محمدزاده» و «محمودرضا عبادیان» به عنوان راننده و نقشه‌خوان در این مسابقات رالی جام قهرمانان اروپتا شرکت خواهند کرد.

«علی خضری» هم به عنوان سرپرست در رالی باجا 2 راننده استان را همراهی خواهد کرد. مسابقات رالی باجا جام قهرمانان اروپا از دوم خرداد ماه در یونان برگزار خواهد شد.

پیگیری هفته سوم لیگ فوتبال نوجوانان استان

هفته سوم لیگ فوتبال نوجوانان استان با برگزاری سه دیدار پیگیری شد. در این هفته از رقابت‌ها شمس آذر قزوین با نتیجه پرگل پنج بر یک مقابل فجر دیگر تیم قزوینی به برتری رسید.

تیم الوندنوین البرز هم با نتیجه ۲ بر یک تات مهر شال را از پیش رو برداشت و در آخرین بازی هفته سوم این رقابت‌ها هم پردیس تاکستان مقابل سورن البرز با یک گل صاحب پیروزی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha