• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403022920860
  • خبرنگار : 50189

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

روابط عمومی‌ پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان است

روابط عمومی‌ پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان است

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روابط عمومی‌ها را پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان دانست و گفت:اگر ارتباط خوب باشد باعث شکوفایی یک نهاد و حکومت می‌شود.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی سپاه و بسیج استان کرمان اظهار کرد: در یک سال گذشته شما مقابله خوبی با عملیات روانی دشمن انجام دادید هرچند تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز سپاه نقطه توجه دشمن است، باید خبرها و اقدامات آن به همه دنیا مخابره شود که رسانه‌های استان کرمان این مهم را به نحو احسن انجام دادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دشمن به دنبال ناچیز و کم جلوه دادن عملیات وعده صادق بود اما با اطلاع‌رسانی‌های به موقع روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقشه آنها نقش برآب شد.

وی از اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در جهان سخن به میان آورد و تصریح کرد: روابط عمومی در اولویت همه کشورهاست و ضریب دادن به اقدامات صورت گرفته، توسط روابط عمومی انجام می‌شود لذا وظیفه آنها بسیار سنگین است.

نظری روابط عمومی‌ها را پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان دانست و بیان کرد: اگر ارتباط خوب باشد باعث شکوفایی یک نهاد و حکومت می‌شود و برعکس اگر این ارتباط به خوبی صورت نگیرد، باعث ناامیدی جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح اقدامات پایگاه‌های بسیج در زمینه احصاء مشکلات و گام برداشتن در راستای رفع آنها و امیدآفرینی عنوان کرد: در قرارگاه آبرسانی به بیش از ۵۰۰ روستای استان کرمان که با تنش آبی روبرو بودند، آبرسانی انجام شد.

وی با اشاره به هزینه هنگفت دشمن در بحث عملیات روانی تصریح کرد: دشمن همه نسل‌های ما را از طریق شبکه‌های مجازی تحت تاثیر قرار می‌دهد اما با کارهای جهادی و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده، نقشه آنها با شکست روبرو خواهد شد.

نظری تاکید کرد: امروز ضعف در اطلاع‌رسانی و ارتباطات موجب می‌شود یک سازمان و نهاد به اهداف خود نرسد لذا روابط عمومی‌ها یکی از ارکان رساندن سازمان و حکومت به هدف‌هایشان است.

وی ادامه داد: اعضای روابط عمومی‌ها در کمال گمنامی بزرگترین کار را انجام می‌دهند و برخی اوقات با هجمه روبرو می‌شوند که باید دلی، باانگیزه و بااخلاق و مانند منش شهدا مخصوصاً سردار حاج قاسم سلیمانی کار کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha