• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403023021861
  • خبرنگار : 50647

هوش مصنوعی روشی نوین و کارآمد برای تولید محتوای دیجیتال

هوش مصنوعی روشی نوین و کارآمد برای تولید محتوای دیجیتال

ایسنا/یزد یک کارشناس حوزه هوش مصنوعی با بیان این که هوش مصنوعی یک ابرفناوری تاثیرگذار بر تمام علوم و فنون است، این فناوری را از روشهای کارآمد بری تولید محتوای دیجیتال جهت حفظ مزیت رقابتی در حوزه ارتباطات خواند.

«علیرضا ضیائی پرور» در کارگاه آموزشی «تولید محتوا با هوش مصنوعی» که با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی‌های شهرستان بافق در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، تولید محتوا را همواره چالشی اساسی در توسعه عملکردها دانست و گفت: انتشار محتوای مرتبط و مفید به‌ برقراری ارتباط یک مجموعه با مخاطبان و  معرفی مجموعه تحت نظارت می‌پردازد.

وی با بیان این که محتوای با کیفیت در جلب اعتماد مشتری و شناساندن برند اهمیت به سزایی دارد، اضافه کرد: هوش مصنوعی یک ابرفناوری است که بر همه‌ علوم و فنون و صنایع از یک حوزه‌ ساده‌ مانند رسانه، چاپ و ارتباطات گرفته تا حوزه‌های بسیار بسیار پیچیده‌ مانند هوافضا، سایه‌ می‌افکند و بر همین اساس نیز هوش مصنوعی را می‌توان یک فناوری عام خواند که در همه‌ حوزه‌ها کاربرد دارد.

این کارشناس هوش مصنوعی افزود: با پیشرفت روز افزون فناوری و جایگاه برجسته هوش مصنوعی در تمام پیشرفت‌های امروزی، تولید محتوا با هوش مصنوعی یکی از روش‌های جدید و کارآمد برای تولید محتوای دیجیتال است که با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای خود را با سرعت و کیفیت بالا با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند تولید کنند لذا تولیدکنندگان محتوا لازم است برای حفظ مزیت رقابتی و استفاده هرچه بهتر از زمان و تخصص خود با این ابزارها آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، در این دوره آموزشی به مباحثی از جمله تولید محتوای متنی مطابق با آخرین قوانین سئو برای وبسایت و وبلاگ‌ها از طریق ChatGPT، تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و همچنین تولید محتوای شخصی سازی شده به صورت عکس، ویدئو و صوت پرداخته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha