• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403023022268
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرماندار:

دست‌فروشان محدوده مرکزی تبریز در قالب طرح انضباط شهری ساماندهی می‌شوند

دست‌فروشان محدوده مرکزی تبریز در قالب طرح انضباط شهری ساماندهی می‌شوند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با اشاره به اهمیت اجرای طرح انضباط شهری در تبریز ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری تبریز در راستای ساماندهی بافت تاریخی شهر، بر ضرورت همکاری صمیمانه و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی در راستای ساماندهی دستفروشان بازار و تجمیع آن‌ها در بازارچه‌های محلی تاکید کرد.

یونس فاتح اظهار کرد: متاسفانه سال‌ها است اکثر پیاده‌روهای بازار تبریز مملو از دستفروشان شده است که با ایجاد سد معبر، مانع تردد آسوده شهروندان در پیاده‌روهای بازار می‌شوند و ما باید با اتخاذ تدابیری، دستفروشان بازار را به بازارچه‌های محلی هدایت کرده و معابر محدوده بازار را آزاد سازی کنیم.

در ادامه مقرر شد، در روزهای آتی مکان‌یابی بازارچه‌های محلی به همراه شب بازار و جمعه بازارها توسط کارشناسان مربوطه، شناسایی شود.

همچنین شهردار منطقه ۸ تبریز اذعان کرد: شهرداری منطقه هشت تبریز با همکاری ارگان‌های مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان منطقه بازار را در دستور کار خود قرار داده و قرار است تا با احداث بازارچه‌های محلی، شب بازار ، جمعه بازار و ... در نقاط مختلف هسته مرکزی شهر، دستفروشان محدوده بازار تبریز را ساماندهی کند.

حسین منیری‌فر افزود: در این راستا از ماه‌های قبل، طرح شنبه‌های بدون دست‌فروش را برای اولین بار در محدوده شهرداری منطقه هشت اجرائی کرده‌ایم و دست‌فروشان نیز همکاری مناسبی با شهرداری منطقه هشت در اجرای این طرح داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، طی برنامه‌ای شهردار منطقه ۸ با فرماندار تبریز، مدیرعامل سازمان میادین و عوامل نیروی انتظامی جلسه‌ای برگزار کرده و پیرامون ساماندهی دست‌فروشان محدوده بازار با احداث بازارچه‌های محلی و... تبادل نظر کردند.

دست‌فروشان محدوده مرکزی تبریز در قالب طرح انضباط شهری ساماندهی می‌شوند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha