• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403030502397
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

مهمترین رکن مشارکت مردم در اقتصاد کشور، بخش تعاون است

مهمترین رکن مشارکت مردم در اقتصاد کشور، بخش تعاون است

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مهمترین رکن مشارکت مردم در اقتصاد کشور را بخش تعاون دانست.

سید فرهاد ناصری نیا روز شنبه پنجم خردادماه در جمع خبرنگاران از شروع ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی کشور در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خبر داد و اظهار کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی سطح استان برای حضور در رقابت این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت ثبت نام و یا بروزرسانی مدارک و مستندات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی و انتخاب برترین‌های حوزه تعاون است که با پشتکار و خلاقانه تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده‌اند، افزود: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری، فرهنگ سازی در کار گروهی و جمعی، معرفی واحدهای نمونه به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت تعاونگران در توسعه اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

ناصری نیا مهمترین رکن مشارکت مردم در اقتصاد کشور را بخش تعاون عنوان کرد و گفت: ایجاد، توسعه و حمایت از شرکت‌های تعاونی در سطح لرستان می‌تواند نقش مهمی در رونق تولید و معیشت مردم داشته باشد و تعاونی‌ها می‌توانند با مشارکت مردم و تجمیع سرمایه‌های کوچک خود تحول بسیار مهمی در اشتغال و اقتصاد کشور داشته باشند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در نوزهمین جشنواره تعاونی برتر تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و تعاونگران در بخش‌های مختلف اقتصادی می‌توانند در سامانه مذکور مدارک و مستندات مربوطه را بارگذاری و در صورت کسب اطلاعات بیشتر به یکی از ادارات تابعه در سطح استان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در سطح استانی و ملی در شهریورماه امسال برگزار و برترین‌های حوزه تعاون معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha