• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030502664
  • خبرنگار : 50187

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان:

نام آیت‌الله رئیسی به عنوان الگوی مدیریت جهادی در تاریخ حک خواهد شد

نام آیت‌الله رئیسی به عنوان الگوی مدیریت جهادی در تاریخ حک خواهد شد

ایسنا/کرمان مراسم سوگواری شهدای خدمت همراه با قرائت زیارت عاشورا و مداحی، با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان و جمعی از پرسنل در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

دکتر مهدی بازمانده امروز پنجم خردادماه در این مراسم گفت: هفته گذشته خبر تلخی را شنیدیم که قلب همه ما را به درد آورد. خبر شهادت رئیس جمهور مردمی، خدوم و خستگی‌ناپذیر و هیئت همراه ایشان، که این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، همه مردم ایران تسلیت می‌گویم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان یکی از خصوصیات شهید رئیسی را روحیه جهادی ایشان ذکر و اظهار کرد: حضور همیشگی ایشان در میدان بر همگان آشکار بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی همیشه خود را خادم مردم می‌دانست، برای مردم وقت می‌گذاشت و در سفرهای استانی از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می‌گرفت و زندگی خود را وقف مردم و حل مشکلات آنها کرد و در واقع ایشان سید مظلومان است.

بازمانده گفت: نام آیت‌الله رئیسی سیدالشهدای خدمت، برای همیشه به عنوان الگوی مدیریت جهادی و مردم‌دوستی بر تاریخ پر افتخار کشورمان حک خواهد شد و ملت عزیز ایران با صبر و یکدلی و در ادامه راه شهیدان، دشمنان و بدخواهان این نظام را مایوس خواهند کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درباره خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی گفت: قطعا این روحیه خدمت ادامه خواهد داشت و پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر کشور عزیزمان را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: دکتر رئیسی در مدیریت انقلابی شیوه جدیدی را ارائه کردند که در آن ایمان به خدا، ولایتمداری و تلاش خالصانه حرف اول را می‌زد و پاداش این همه ارادت به انقلاب و نظام، شهادت با افتخار بود.

به گزارش ایسنا، این مراسم همراه با عزاداری و قرائت زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha