• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403030502756
  • خبرنگار : 50300

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد

ضرورت آسیب‌شناسی‌ آموزش فنی و حرفه‌ای/ باید راه شهدای خدمت را ادامه داد

ضرورت آسیب‌شناسی‌ آموزش فنی و حرفه‌ای/ باید راه شهدای خدمت را ادامه داد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه ایجاد و ترویج ناامیدی میان مردم یکی از برنامه‌های شبکه‌های معاند و بیگانه است، گفت: باید در مسیر شهدا حرکت کرد و راه آن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است. باید راه شهدای خدمت را ادامه داد.

شهرام ملایی‌هزاروندی در سومین جلسه شورای اداری و آموزشی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان که امروز (۵ خرداد) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه، اظهار کرد: حادثه شهادت رییس جمهور و جمعی از همراهان، حادثه تلخ و ناگواری بود اما دستاورد بزرگی بود و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

لزوم تعامل و همدلی میان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آزاد

وی با بیان اینکه ایجاد و ترویج ناامیدی میان مردم یکی از برنامه‌های شبکه‌های معاند و بیگانه است، افزود: باید در مسیر شهدا حرکت کرد و راه آن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است. باید راه شهدای خدمت را ادامه داد.

ملایی‌هزاروندی ادامه داد: باید تعامل و همدلی میان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آزاد ایجاد شود و ارزیابی مکرر و لحظه به لحظه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بر اساس برنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در دو سال متوالی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مورد تقدیر قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود این راه با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند.

ضرورت آسیب‌شناسی آموزش فنی و حرفه‌ای

ملایی‌هزاروندی با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی آموزش فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: رئیس جمهور شهید بر پیگیری کردن بسیار تاکید داشت. ما نیز باید این را در دستور کار خود قرار دهیم. شعار سال و برنامه محور شدن فرآیندها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: هر مرکز دولتی باید همکاران بخش غیردولتی را در برنامه‌های اجرایی مشارکت دهد. ۶۶ درصد برنامه‌ها در بخش غیردولتی در حال اجرا است. مشارکت انجمن‌ها و آموزشگاه‌های آزاد در اجرای برنامه‌ها، در اولویت سازمان است.

ملایی‌هزاروندی اضافه کرد: پس از ۵۰ سال، اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای تائید شد. یک درصد اعتبار تملک دارایی باید به سمت مهارت‌آموزی سوق داده شود. سال گذشته استان خوزستان بالاترین درصد تملک دارایی را در حوزه فنی و حرفه‌ای جذب کرد و امسال نیز ۷۷ میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha