• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030603640
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد:

‌اعلام فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی در جشنواره تعاونی‌های برتر فارس

‌اعلام فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی در جشنواره تعاونی‌های برتر فارس

ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از ثبت‌نام نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در این استان خبر داد.

وحید خداپرست امروز، ۶ خردادماه، ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با جایگاه کسب و کارهای تعاونی را در شمار اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت مشارکت مردم در حوزه تولید و توسعه اقتصادی، شناسایی تعاونی‌های برتر و الگو ضرورت دارد.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فارس، لزوم پشتیبانی از تعاونی‌ها و مانع‌زدایی از رشد سهم بخش تعاونی در اقتصاد ملی را گوشزد کرد و با تاکید بر تقویت فرهنگ تعاون، یادآور شد: شناسایی و حمایت از تعاونی‌های پیشران، موتور محرکه این بخش است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ابعاد اجتماعی تعاونی‌ها ادامه داد: این شرکت‌ها نه تنها یک نظام اقتصادی برای رشد و اشتغال پایدار هستند بلکه شیوه‌ای از ایجاد یک نظام تأمین اجتماعی و حمایتی نیز به شمار می‌آیند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس تصریح کرد: انتخاب و معرفی تعاونی‌های نمونه با شاخص‌ها و معیارهای صحیح، علاوه بر نشان دادن نقاط قوت تعاونی‌های موجود و تقویت آن‌ها می‌تواند الگویی مناسب از فعالیت‌های موفق اجتماعی و اقتصادی مشارکتی را ارائه کند.

خداپرست بر همین مبنا از مدیران اتحادیه‌ها و شرکت های تعاونی فعال در استان فارس دعوت کرد تا با ثبت‌نام و شرکت در فرایند گام به گام در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر نسبت به ثبت اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir  اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این فراخوان از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر صادر شده و از ۱۶ اردیبهشت‌ماه، تکمیل مدارک و مستندات از طریق سامانه جامع هوشمند تعاون فعال شده است، گفت: ثبت نام در این جشنواره تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از تمام شرکت‌های تعاونی به‌ویژه بخش‌های فعال در حوزه دانش‌بنیان، توزیعی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و سایر بخش‌ها دعوت کرد تا با تکمیل پرسشنامه در سامانه جامع هوشمند تعاون در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در سال ۱۴۰۳ شرکت کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، شهریورماه امسال در هفته تعاون، آیین تجلیل از تعاونگران برتر استان فارس پس از طی مراحل بررسی‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha