• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030604007
  • خبرنگار : 50405

سفیر کویت در ایران:

باید زمینه‌های گسترش روابط بین مشهد و کویت فراهم شود

باید زمینه‌های گسترش روابط بین مشهد و کویت فراهم شود

ایسنا/خراسان رضوی سفیر کویت در ایران با اشاره به ظرفیت‌های مشهد در روابط با این کشور گفت: باید زمینه‌های گسترش روابط بین مشهد و کویت را فراهم کرد.

بدر عبدالله المنیخ امروز، ۶ خرداد در دیدار با استاندار خراسان رضوی که در استانداری انجام شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: در حادثه اخیر شخصیت‌های برجسته‌ای که توانایی‌های خوبی در حوزه‌های دیپلماتیک داشتند را از دست دادیم. ما در روابط با رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران به جز تواضع و اخلاق نیک از آن‌ها چیزی ندیدیم.

وی با اشاره به اهمیت گسترش روابط بین ایران و کویت، عنوان کرد: مشهد پتانسیل‌های بسیار زیادی برای همکاری دارد و می‌توان برای همکاری گسترده‌تر بین کویت و ایران و به صورت ویژه با شهر مشهد زمینه‌ها را فراهم کرد.

سفیر کویت در ایران اضافه کرد: وجه اشتراک بسیار زیادی بین کویت و ایران وجود دارد که باید از آن‌ها برای گسترش روابط دو کشور استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران ارتباطات بسیار گسترده در همه زمینه‌ها با کشورهای همسایه است، گفت: ایران و کویت به دلیل همسایگی و اشتراکات دینی، منافع مشترک زیادی دارند و باید با استفاده از ظرفیت‌های هر دو کشور، روابط را گسترش داده و تحکیم بخشیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری حوزه‌های زیارت، گردشگری و ظرفیت‌های درمانی مشهد را از جمله حوزه‌های مستعد گسترش روابط برشمرد و افزود: آمادگی داریم با توجه به توانمندی‌ها و امکانات استان و مشهد، زمینه گسترش روابط در بخش‌های مختلف را فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تولیدات صنعتی دارویی، تجهیزات پزشکی و صنایع معدنی و محصولات زعفران و پسته از بخش‌های بسیار مهمی است که خراسان رضوی در آن‌ها از ظرفیت خوبی برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha