• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403030704422
  • خبرنگار : 71299

معاون‌ استاندار ایلام:

شهید رئیسی دریچه جدیدی از حاکمیت دینی مبتنی بر خدمتگزاری را بر روی جامعه گشود

شهید رئیسی دریچه جدیدی از حاکمیت دینی مبتنی بر خدمتگزاری را بر روی جامعه گشود

ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: شهید رئیسی دریچه جدیدی از حاکمیت دینی مبتنی بر خدمتگزاری به مردم را به منصه ظهور رساند.

«محمدسبحان حسنی» روز دوشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۳، در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ایلام با تسلیت شهادت‌ خادم‌الرضا، شهید خدمت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: در سوگ رئیس‌جمهور مکتبی، انقلابی و مردمی و همراهان ایشان ‌شاهد برپایی برنامه‌های بزرگداشت این شهدای خدمت در سراسر استان و کشور هستیم که در این راستا از آحاد مردم قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به بصیرت و وقت‌شناسی مردم در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، افزود: آحاد مردم کشور پس از اطلاع از وقوع حادثه سقوط بالگرد در ابتدا برای سلامتی این عزیزان به دعا متوسل شدند و پس از آن با حضور پرشور و بی‌نظیر خود در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت و همراهان ایشان، بار دیگر از خدمتگزاران خود قدردانی کردند و ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانند.

حسنی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار، وقت‌شناس و آگاه کشور در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، صحنه‌های باشکوهی را خلق کردند و با وحدت و انسجام همه محاسبات و معادلات دشمن را برهم زدند و موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) نظام سیاسی کشور را ترسیم کردند و از مردم خواستند که با رای خود نظام سیاسی را تعیین کنند که بیش از ۹۸ درصد مردم به نظام سیاسی جمهوری اسلامی«آری» گفتند، چرا که تنها راه نجات کشور در استقرار نظام دینی بود و امروز با پشتیبانی مردم این مسیر ادامه دارد.

این مسئول با بیان که کارآمد بودن نظام دینی در جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان مشخص شده است، گفت: در دل نظام دینی جمهوری اسلامی ایران، دولت سیزدهم با رویکرد جهادی و مردم‌محوری با رای مردم انتخاب شد و این دولت که در راس آن شهید رئیسی بود، دریچه جدیدی از حاکمیت دینی مبتنی بر خدمتگزاری به مردم را به منصه ظهور رساند و کمتر از سه سال با برنامه‌ریزی  سیاست‌گذاری‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در همه حوزه‌ها موجب عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران در دنیا شد که تبیین و تشریح این برنامه‌ها و عملکردها برای مردم مهم است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مسیر دولت سیزدهم خدمتگزاری به مردم است که این راه و حرکت استمرار خواهد یافت که اهداف نظام جمهوری اسلامی محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان با قدردانی از همه خیرین مدرسه‌ساز، گفت: خیرین مدرسه‌ساز به‌عنوان بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور نقش‌آفرین هستند و این جشنواره با حضور خیرین مدرسه ساز، یک جشنواره معنوی و باشکوه است.

حسنی افزود: امیدواریم روحیه خداپسندانه و جهادی خیرین مدرسه‌ساز و اهتمام مسئولان برای ساخت مدارس بیش از گذشته تقویت شود.

وی تاکید کرد: هر قدر به بحث مدرسه‌سازی و آموزش و پرورش در کشور توجه شود، شاهد کارآمدی نظام تعلیم و تربیت، توسعه و پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها خواهیم بود و آینده نسل جدید تضمین می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha