• شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1404092919358
  • خبرنگار : 50191

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف کار در سیستان و بلوچستان

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به میانگین ۲۶ روز رسیدگی به پرونده‌ها در مراجع حل اختلاف کار استان، گفت: هدف ما کاهش زمان انتظار مردم و تسهیل دسترسی آن‌ها به خدمات قانونی است و تحقق این هدف بدون همراهی بخش پست امکان‌پذیر نیست.

الله‌نظر شه‌بخش شنبه ۲۹ آذر در جلسه بررسی پرونده های کار استان، افزود: تحویل به‌موقع ابلاغیه‌ها به کارگران و کارفرمایان و بازگشت سریع پاسخ آن‌ها، نقش مستقیم در کوتاه‌شدن زمان رسیدگی به پرونده‌ها دارد و حق مردم در دریافت خدمت به‌موقع است.

مدیرکل کار استان، گفت: هرگونه تأخیر در ابلاغ یا بازگشت ابلاغیه‌ها موجب توقف پرونده‌ها، افزایش مراجعات مردمی و طولانی‌شدن فرآیند رسیدگی می‌شود؛ در حالی که با همکاری بین دستگاهی می‌توان این مشکلات را به حداقل رساند.

وی با اشاره به میانگین ۲۶ روز رسیدگی به پرونده‌ها در مراجع حل اختلاف کار استان، اظهار کرد: هدف ما کاهش زمان انتظار مردم و تسهیل دسترسی آن‌ها به خدمات قانونی است و تحقق این هدف بدون همراهی بخش پست امکان‌پذیر نیست.

سرپرست اداره‌ کل پست سیستان و بلوچستان نیز در ادامه گفت: نگاه مجموعه پست، خدمت‌محور و مسئله‌محور است و هیچ ملاحظه اجرایی نباید مانع تحویل به‌موقع ابلاغیه‌ها به مردم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha