• شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1404092919632
  • خبرنگار : 50175

مدیر مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی استان مطرح کرد

بسترهای محیطی نامناسب، از مهم‌ترین مشکلات بازار فرهنگ و هنر لرستان

بسترهای محیطی نامناسب، از مهم‌ترین مشکلات بازار فرهنگ و هنر لرستان

ایسنا/لرستان مدیر مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی لرستان بسترهای محیطی نامناسب را از مهم‌ترین مشکلات بازار فرهنگ و هنر لرستان برشمرد و گفت: نبود سرمایه‌گذاری، فقدان پشتوانه مالی تولیدکنندگان، شرایط معیشتی مردم و کمبود حامی از مصادیق این چالش‌هاست.

سیده معصومه بخشی شنبه ۲۹ آذر در نشستی با عنوان چالش‌های ساختاری و محیطی بازار فرهنگ و هنر لرستان، با اشاره به نتایج تحقیقات علمی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: ضعف در برندسازی و ناهماهنگی در زنجیره ارزش تولیدات فرهنگی و هنری از جمله چالش‌های ساختاری حوزه فرهنگ و هنر است.

وی خاطرنشان کرد: عدم شناخت بازار و ضعف در فروش و پیشبرد محصولات فرهنگی، مانع جدی توسعه این حوزه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شنبه ۲۹ آذر، بخشی راهکارهایی نیز برای توسعه بازار فرهنگی استان ارائه کرد و گفت: ایجاد شبکه توزیع منسجم، بازاریابی هدفمند، تشکیل تعاونی ناشران و تقویت روابط شبکه‌ای می‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند.

مدیر مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی لرستان افزایش ماندگاری آثار تولیدی در جامعه را راهکار ساختاری توسعه بازار دانست و تأکید کرد: این امر با برندسازی، تقویت سرمایه فرهنگی، قیمت‌گذاری منطقی، نوآوری در تولید و ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha