• جمعه / ۲۹ فروردین ۱۳۸۲ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8201-07019.13471

«درحاشيه جلسه نقد و بررسي فيلم واكنش پنجم » محمدرضا شريفي‌نيا: خانم ميلاني معتقد است كه زن در فيلم من نبايد كتك بخورد ولي با كتك خوردن مردها مخالفتي ندارد!

به گزارش ايسنا، جلسه نقد و بررسي اين فيلم، همزمان با بارش شديد باران در تهران برگزار شد. مردي كه مدعي بود در دادگاه خانواده‌ كار مي‌كند هنگامي كه مريلا زارعي در سينما در حال پاسخ به دوستداران خود بود به او مراجعه و نسبت به محتوا و مضمون فيلم اعتراض كرد كه منجر به مشاجره لفظي بين او و مريلا زارعي شد. اين عمل فرد مورد نظر با عكس‌العمل اطرفانيان و تماشاچياني كه اكثرا خانم‌ها بودند مواجه شد و حتي يكي از خانم‌ها گفت: واي به حال دادگاه خانواده‌اي كه شما در آن كار مي‌كنيد. - تهمينه ميلاني در قسمت‌هايي در سخنان خود گفت: همسر من (محمد نيك‌بين) مطالعات بيشتري از من درباره فمنيسم دارد! - ميلاني در سخنان خود با تمجيد فراوان از شريفي‌نيا، او را يك انسان استثنائي عنوان كرد البته بعد از همسرش! - محمدرضا شريفي‌نيا در اين جلسه با اشاره به صحنه‌اي از فيلم گفت: من دراين صحنه قرار بود كه ضربه‌اي به صورت خانم زارعي بزنم كه خانم ميلاني به شدت مخالفت كردند ولي در تمرين اين كار را انجام دادم، براي اينكه اين زن (مريلا زارعي) حساب كار دستش بيايد و مزاحم من نشود!. مريلا زارعي نيز گفت: من هم مي‌خواستم اين ضربه را پاسخ دهم ولي خانم ميلاني مخالف خشونت بود!. شريفي‌نيا در ادامه گفت: خانم ميلاني معتقدند زن در فيلم من نبايد كتك بخورد. وي ادامه داد: اينكه برخي از مردها در گوش زن‌هاي خود مي‌زنند يكي ازواقعيت‌هاي جامعه ما است و ما بايد واقعيت را نشان دهيم. - شهاب حسيني نيز كه در اين جلسه حضور داشت گفت: من چيزهاي بسياري از خانم ميلاني آموختم كه براي آموختن انها بايد ترمي ششصد - هفتصد هزار تومان به آموزشگاه‌هاي سينمايي مي‌دادم. - شهاب حسيني در پاسخ به اعتراض تماشاگري كه مي‌خواست سوال خود را شفاهي بپرسد گفت: ما بچه محل‌هاي خود را نياورده‌ايم. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha