• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۳۸۵ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8511-02127
  • خبرنگار : 71078

رضا عطاران امروز «ترش و شيرين» را كليد مي‌زند مهران مهام: قصه‌ي اين سريال درباره‌ي اقشار كم‌درآمد جامعه است

رضا عطاران امروز «ترش و شيرين» را كليد مي‌زند
مهران مهام: قصه‌ي اين سريال درباره‌ي اقشار كم‌درآمد جامعه است

تصويربرداري مجموعه‌ي «ترش و شيرين» به كارگرداني رضا عطاران امروز (4 بهمن ماه) آغاز مي‌شود.

مهران مهام - يكي از تهيه كنندگان اين مجموعه ـ در گفت و گو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: تصويربرداري اين مجموعه تا اوايل سال آينده به طول مي‌انجامد و به طور متوسط حدود 12 دقيقه‌ي مفيد را عطاران به تصوير مي‌كشد.

وي درباره‌ي داستان «ترش و شيرين» گفت: در اين مجموعه مريم امير جلالي در نقش نصرت خانم كه همسر خود را از دست داده است، براي امرار معاش به ترشي فروشي رو مي‌آورد. او در عين حال مستاجر است و بايد منزل را تخليه كند، در اين بين با شخصي به نام جهان (با نقش آفريني حميد لولايي) آشنا مي‌شود و زندگي نصرت دستخوش اتفاقاتي مي‌شود.

اين تهيه كننده درباره‌ي وجود شباهت‌هايي در مضمون اين مجموعه با آثار ديگر خود چون «متهم گريخت» ‌و «خانه بدوش» كه كارگرداني آن‌ها را عطاران برعهده داشته و پرداخت به اقشار كم‌درآمد جامعه اظهار كرد: ‌در اين مجموعه به افرادي كه با درآمد كم با سختي زنگي مي‌كنند به عنوان وجه درام قصه پرداخته‌ايم و اين موضوع يكي از سوژه‌هاي مورد علاقه‌ي ايرج محمدي و من است و با توجه به همكاري‌هاي قبلي كه با عطاران داشته‌ايم، اين كارگردان براي ساخت «ترش و شيرين» انتخاب شد.

مهام در پايان در زمينه‌ي لوكيشن‌هاي اين مجموعه اظهار كرد: «ترش و شيرين» محل‌هاي تصويربرداري زيادي دارد كه از جمله آن‌ها به خانه نصرت، منزل جهان مي‌توان اشاره كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌«ترش و شيرين» در 15 قسمت براي پخش از شبكه‌ي سه ساخته مي‌شود و برخي از عوامل ساخت آن عبارتند از:‌طراح داستان و تهيه كننده: ايرج محمدي، نويسندگان، سروش صحت و محمدرضا آريان، مدير توليد: اصلان مرتضايي، تصويربرداران: مرتضي ندرلو و مرتضي نجفي، صدابردار:‌مرتضي اصلاني زاده، طراح صحنه: حسين عالي‌نژاد، طراح چهره‌پردازي مهري شيرازي، مدير تداركات: شاپور دلدار، تدوينگران: خشايار موحد نياو سودا به سعيد نيا و بازيگران: حميد لولايي، مريم امير جلالي، شهره سلطاني، رضا شفيعي جم،‌ آناهيتا همتي.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha