• سه‌شنبه / ۱ بهمن ۱۳۸۷ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8711-00030.85743
  • خبرنگار : 71091

اعلام آمادگي شوراي عالي تهيه‌كنندگان جهت اداره و راه‌اندازي سينماهاي كرمانشاه

اعلام آمادگي شوراي عالي تهيه‌كنندگان جهت اداره و راه‌اندازي سينماهاي كرمانشاه

شوراي عالي تهيه‌كنندگان سينماي ايران جهت اداره و راه‌اندازي سينماهاي كرمانشاه اعلام آمادگي كرد.

سيد غلامرضا موسوي رييس شوراي عالي تهيه‌كنندگان سينماي ايران در گفت‌وگويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: طي نامه‌اي به رياست سازمان تبليغات اسلامي حجت‌الاسلام خاموشي، جهت اداره و راه‌اندازي سينما‌هاي كرمانشاه اعلام آمادگي كرديم.

او با اظهار تاسف نسبت به تعطيلي سينماهاي كرمانشاه توضيح داد: سينماهاي كرمانشاه به‌دليل مسائل مديريتي تعطيل شده‌اند و اهالي سينما، دو سينماي اصلي را از دست داده‌اند. از آنجا كه شوراي عالي اين امكان را دارد كه اداره‌ي اين سينماها را به‌دست گرفته و آنها را راه‌اندازي بكند، طي نامه‌اي به رياست سازمان تبليغات اسلامي كه رونوشت آن براي مهندس بنيانيان رييس حوزه‌ي هنري هم ارسال شده اعلام كرد كه آماده است اداره و راه‌اندازي سينماها را برعهده بگيرد و از اين بابت هيچ هزينه‌اي هم براي سازمان تبليغات ايجاد نكند و بعد از اين‌كه سينماها در يك پروسه زماني سود‌آور شدند، آنها را به اداره‌كنندگانشان تحويل بدهند.

موسوي هم‌چنين اعلام داشت از آنجا كه مشكلات مديريتي باعث شده است كه برخي سينماهاي بخش عمومي نتوانند فعال باشند و در خدمت تماشاگران باشند، شوراي عالي آماده است، علاوه بر اين سينماهاي بخش عمومي كه دچار مشكل هستند را هم در اختيار بگيرد.

اين تهيه‌كننده با اشاره‌ي به بازسازي و ساخت سالنهاي‌جديد طي سه سال اخير به ايسنا گفت: خوشبختانه درطي سه‌سال اخير 72 سالن سينما بازسازي شده يا تعداد سالن‌هاي اضافه شده در برخي مناطق باعث شده كه عملا با استقبال مخاطب روبه‌رو شود. براساس آمار اعلام شده اين سينماهاي بازسازي شده تا 10 برابر سابق توانستند مخاطب جذب كنند و اين نشان‌دهنده‌اي اين است كه اگر سالني از لحاظ نور ، صندلي و برخورد مناسب باشد، در جذب مخاطبان بسيار موثر است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha