• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91061206597

6 برنامه‌ي ايراني به فينال جشنواره‌ي راديو و تلويزيون‌هاي آسيا راه يافتند

6 برنامه‌ي ايراني به فينال جشنواره‌ي راديو و تلويزيون‌هاي آسيا راه يافتند

شش اثر از 13 برنامه‌ي ارسالي به جشنواره‌‌ي راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه (ABU PRIZES 2012) به مرحله‌ي نهايي راه پيدا كردند.

شش اثر از 13 برنامه‌ي ارسالي به جشنواره‌‌ي راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه (ABU PRIZES 2012) به مرحله‌ي نهايي راه پيدا كردند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، جشنواره‌‌ي راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه در سال 2012 در كشور كره جنوبي برگزار مي‌شود و بيش از 50 برنامه‌ي راديويي و تلويزيوني به عنوان نامزدهاي نهايي جوايز (ABU) معرفي شدند.

در بخش آثار تلويزيوني، مسابقه‌ي «سرزمين دانايي» در حوزه‌ي سرگرمي تلويزيوني، برنامه‌ي «ورزش از نگاه دو» محصول شبكه دوم سيما در بخش ورزش و مستند «زنده رود» تهيه شده در مركز چهار محال و بختياري در بخش جايزه چشم‌انداز تلويزيوني به بخش فينال راه پيدا كردند.

همچنين در بخش راديويي ABU PRIZES 2012، برنامه‌هاي «تو بر مي‌گردي» تهيه شده در مركز قم در بخش نمايش راديويي، «به دنيا بگوييد كمي بلندتر» محصول راديو البرز براي بخش مستند و «جوان ايراني سلام» براي بخش محوري برنامه‌هاي راديويي به مرحله‌ي فينال راه پيدا كردند.

به گزارش ايسنا‌، فيلم داستاني «روژان» در مركز كردستان،‌ مستند «گاو چاه» در مركز اصفهان،‌ «تابستان شاد» محصول شبكه دو،‌ «زوج فداكار» تهيه شده در باشگاه خبرنگاران جوانان‌، «فائو» محصول راديو صداي آشنا، «راديو مكث» محصول شبكه راديويي تهران و گزارش خبري «مترو» از صداي آشنا ساير برنامه‌هاي ايراني ارسالي به مسابقه راديو و تلويزيوني ABU PRIZES بودند.

***

فهرست نامزدهاي نهايي جوايز اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا ـ اقيانوسيه (ABU) در سال 2012 اعلام شد.

جايزه‌ي اي.بي.يو قرار است در ماه اكتبر در نشست عمومي كه اين اتحاديه در كره‌جنوبي برگزار مي‌كند برندگانش را معرفي كند.

25 نامزد نهايي از راديوهاي منطقه آسيا و اقيانوسيه در شش گروه مختلف از مستند تا درام براي دريافت جوايز با هم به رقابت خواهند كرد. همچنين 29 برنامه‌ي تلويزيوني در هفت بخش ازجمله برنامه‌هاي مستند، سرگرمي، ورزشي و برنامه‌هاي كودك مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

اي بي يو

9 برنامه از كره‌جنوبي به عنوان كشور ميزبان در فهرست نهايي نامزدهاي امسال جايزه اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه راه يافته‌اند. برنامه‌هايي از كشورهاي آمريكا، انگلستان، فرانسه و آلمان نيز در مرحله نهايي اين جايزه‌ي معتبر حضور دارند.

پنج برنامه‌ي راديويي و شش محصول تلويزيوني براي به دست آوردن جايزه‌ي ويژه هيات داوران برگزيده خواهند شد. اين 50 برنامه‌ي نامزد شده از ميان 166 برنامه تلويزيوني و 76 محصول راديويي از 18 كشور جهان به اين مرحله رسيده‌اند.

كشورهاي عضو اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا ـ اقيانوسيه از 11 تا 17 اكتبر در اين نشست عمومي گردهم خواهند آمد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha