• پنجشنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 92062817910
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام: بیش از 103 کیلومتر راه روستایی آسفالته در حال احداث است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام: بیش از 103 کیلومتر راه روستایی آسفالته در حال احداث است

ایسنا/ایلام قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: احداث 103 کیلومتر راه روستایی آسفالته در استان در حال اجراست و هم اکنون بیش از 98 درصد روستاهای بالای 20 خانواری استان از راه مناسب آسفالته برخوردارند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: احداث 103 کیلومتر راه روستایی آسفالته در استان در حال اجراست و هم اکنون بیش از 98 درصد روستاهای بالای 20 خانواری استان از راه مناسب آسفالته برخوردارند.

مهندس «عبدالله بهادری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: هم اکنون تعداد 22 پروژه راه روستایی در استان در حال اجراست که از مهمترین آنها می‌توان به پروژه‌های«تجریان-بان‌خشک» به طول 18 کیلومتر، «چم سرخ- حاضر میل» به طول 63 کیلومتر و «لومار-بدره» به طول 34 کیلومتر اشاره کرد.

وی ادامه داد: پروژه‌های «پیامن-چنار» به طول 8 کیلومتر، احداث 5 کیلومتر دیگر از مسیر«انجیره-گرازان» و احداث پل 105 متری «ماژین» از دیگر پروژه‌های مهم در حال احداث راه روستایی است که با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست و بهره برداری از آنها علاوه بر برخورداری روستاهای مسیر از راه آسفالته مناسب، کاهش مسافت بین شهرستان‌ها و با مرکز استان را به دنبال دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بخش دیگر گفت‌وگو به پروژه‌های اجراشده راه روستایی استان در سال‌های اخیر اشاره و اظهار کرد: احداث 34 کیلومتر از مسیر «انجیره-گرازان»، پروژه «پیازآباد- پیامن» به طول 12 کیلومتر، بهسازی و آسفالت مسیر «صالح آباد- گنجوان» و روستاهای اطراف، تکمیل راه روستایی «پلیه- سیاهگل» ایوان، «تجریان-چنان» به طول 12 کیلومتر و بهسازی و آسفالت 15 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان دهلران نمونه‌ای از پروژه‌های اجرا شده است.

بهادری افزود: در سال 91 بیش از دوازده و نیم کیلومتر راه روستایی با اعتبار حدود یک میلیارد تومان احداث شد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در پایان یادآوری کرد: در حال حاضر با وجود هزار و300 کیلومتر راه روستایی آسفالته در استان بیش از 98 درصد روستاهای بالای 20 خانواری استان از راه مناسب آسفالته برخوردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha