• یکشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92092416616
  • خبرنگار : 71404

اظهار نظر مهدی باقربیگی درباره جشنواره جام جم /9/

مدیران صداوسیما آن قدر سَمَن دارند که ما یاسمن آن‌ها هم نیستیم!

مدیران صداوسیما آن قدر سَمَن دارند که ما یاسمن آن‌ها هم نیستیم!

بازیگر «قصه‌های مجید» با بیان اینکه متاسفانه تا به حال در جشنواره جام‌جم حضور نداشته است، تصریح کرد: مدیران صداوسیما آن قدر سَمَن دارند که ما یاسمن آن‌ها هم نیستیم؛ البته مهم نیست؛ خدا را شکر که مردم مرا دوست دارند و طی این سال‌ها همیشه موفق بودم.

بازیگر «قصه‌های مجید» با بیان اینکه متاسفانه تا به حال در جشنواره جام‌جم حضور نداشته است، تصریح کرد: مدیران صداوسیما آن قدر سَمَن دارند که ما یاسمن آن‌ها هم نیستیم؛ البته مهم نیست؛ خدا را شکر که مردم مرا دوست دارند و طی این سال‌ها همیشه موفق بودم.

مهدی باقربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درخصوص کیفیت تولیدات سیما طی یک سالی که از برگزاری جشنواره جام جم گذشته و همچنین ارزیابی‌اش از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: با برگزاری جشنواره‌ای مثل جام جم موافقم، به شرطی که آثار توسط کارشناسان و نخبگان به شکل تخصصی بررسی شود.

بازیگر «قصه‌های مجید» معتقد است: با برگزاری جشنواره‌ای مثل جام‌جم، هنرمندان تشویق می‌شوند تا بهتر کار کنند و به نوعی این جشنواره یک نوع دلگرمی است.

باقربیگی با اشاره به ماهیت برگزاری جشنواره جام‌جم گفت: اینکه هر سال یکسری تولیدات تلویزیون را در جشنواره مقایسه می‌کنند و به آن‌ها امتیاز می‌دهند و در نهایت آثار فاخر و برتر را انتخاب می‌کنند خوب است و هنرمندان تشویق می‌شوند تا سطح کیفی آثارشان را بالا ببرند اما متاسفانه طی یک سالی که گذشت صداوسیما مشکلات مالی پیدا کرد و به نظرم آن طور که باید و شاید، تولیدات کیفی که مخاطب را جذب کند خیلی کم دیدیم.

وی ادامه داد: متاسفانه رویکردی که صداوسیما در حال حاضر پیش گرفته این است که هر روز در حال گسترش دادن شبکه‌های تلویزیونی است؛ این اتفاق خیلی خوب است که هر بخشی مخاطب خودش را داشته باشد و آن‌ها را بشناسد و برایش برنامه بسازد، اما به نظرم در مقایسه با بودجه‌ای که برای شبکه‌های جدید در نظر گرفته می‌شود، برنامه‌های آنها کمتر دیده می‌شوند و محتوای آن‌ها آن طور که باید باشد، نبوده است.

این بازیگر تلویزیون همچنین تاکید کرد: مدیران تلویزیون راهکاری پیدا کنند وگرنه مردم هر روز بیشتر جذب کانال‌های ماهواره‌ای می‌شوند. به نظرم افزایش بر تعداد کانال‌های تلویزیون فایده‌ای ندارد بلکه باید محتوا را بالا ببرند.

باقربیگی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره جام جم اظهار کرد: از همه آنهایی که برای برگزاری جشنواره جام جم زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم و امیدوارم هدفشان این باشد که فقط کیفیت کارها را بالاتر ببرند. حیف مردم و مملکت ماست که با بی‌توجهی مسؤولان و کم‌دانشی آن‌ها، فرهنگ‌مان از بین برود. امیدوارم جشنواره امسال جام‌جم باعث شود تولیداتمان در آینده بهتر شوند.

باقربیگی در پایان درباره‌ی کارهای جدیدش به ایسنا گفت: متاسفانه به دلیل مشغله‌هایی که در شورای شهر دارم، پیشنهاد جدیدی را برای تلویزیون قبول نکردم و مدام درگیر شورای شهر بودم. امیدوارم کمی کارهایم در شورا جا بیفتد و نظم و ترتیب پیدا کند،‌ مسلما فعالیتم در تلویزیون را ادامه خواهم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha