• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92111913367

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی:

متولی توزیع سبد کالا بخش خصوصی است نه وزارت صنعت وتجارت

متولی توزیع سبد کالا بخش خصوصی است نه وزارت صنعت وتجارت

همان طور که کالاهای سبد کالایی از طریق بخش خصوصی تامین شده است کار توزیع این کالاها در فروشگاه‌های منتخب عرضه نیز از طریق بخش خصوصی انجام شده است.

همان طور که کالاهای سبد کالایی از طریق بخش خصوصی تامین شده است کار توزیع این کالاها در فروشگاه‌های منتخب عرضه نیز از طریق بخش خصوصی انجام شده است.

بهمن حاجعلی، مدیر اجرایی طرح سبد کالا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که توزیع کالاهای سبد کالایی از طریق بخش خصوصی انجام می شود یا وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان مطلب بالا گفت: تمامی کالاهای سبد کالایی مستقیما از محل تولید به شبکه توزیع منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: عمده کالاها تامین شده در سبد کالایی از طریق بخش خصوصی در شبکه‌های توزیع قرار گرفته است.

او با بیان این‌که نحوه توزیع به این صورت نبوده است که کامیون‌های دولتی کالاها را از محل تولید به محل توزیع منتقل کنند تصریح کرد: در حال حاضر عمده تولیدکنندگان کالاهای سبد کالایی نیز بخش خصوصی هستند.

مدیر اجرایی طرح سبد کالا با تاکید بر این‌که روغن از طریق واحدهای خرده فروشی، تخم مرغ از طریق خود واحدها، برنج از طریق شبکه‌های مرکزی اسکاد، امکان و اتکا در سطح استان‌ها توزیع می شود، اظهار کرد: مرغ و برنج نیز از طریق شرکت‌های پشتیبانی امور دام و شرکت‌های بازرگانی دولتی استان‌ها تامین می شود.

وی در پایان با اشاره به مدت زمان تعیین شده برای توزیع سبد کالایی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان تعیین شده برای توزیع سبد کالایی در حال حاضر از صف‌های طولانی برای دریافت این سبدها کاسته شده است و مردم بدانند هیچ محدودیتی برای توزیع سبد کالایی به هیچ وجه وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha