• چهارشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 94122616269
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

شهردار بیستون:

به‌دنبال افزایش مدت ماندگاری گردشگران در بیستون هستیم

به‌دنبال افزایش مدت ماندگاری گردشگران در بیستون هستیم

ایسنا/کرمانشاه شهردار شهر جهانی بیستون گفت: در ایام نوروز 95 به‌دنبال افزایش مدت ماندگاری گردشگران در این شهر جهانی هستیم.

شهردار شهر جهانی بیستون گفت: در ایام نوروز 95 به‌دنبال افزایش مدت ماندگاری گردشگران در این شهر جهانی هستیم.

احسان احمدی‌نصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت استقبال از میهمانان نوروزی اظهارکرد: یکی از نکات مورد تاکید ما در ایام نوروز امسال توجه ویژه به بحث اسکان گردشگران نوروزی است و سعی ما بر این است که مدت ماندگاری را که در سال‌های گذشته از ضعف‌های موجود بود، برطرف کنیم.

وی با تاکید بر این‌که بیستون امسال متفاوت با هر سال دیگری است، افزود: با توجه به این‌که بیستون در مسیر عتبات عالیات است و گاه‌نگاری ادوار مختلف تاریخی را در خود جای داده و هم‌چنین وجود کاروانسرای عباسی به عنوان هتل لاله عباسی، این انتظار را همواره دارد که پذیرای بیشترین گردشگران استان باشد.

احمدی نصر تصریح کرد: بیستون پارک موزه ایرانیان است و به لحاظ غنای فرهنگی و تاریخی دارای اهمیت فراوانی است، بنابراین امسال طرحی به نام بیستون جهانی سفره‌گاه مهربانی را در دستور کار شهرداری قرار داده‌ایم.

شهردار بیستون تصریح کرد: تعامل ویژه‌ای با پایگاه میراث جهانی بیستون در خصوص بحث گردشگری روستایی و با آموزش و پرورش بیستون در بحث اسکان مسافرین نوروزی را در نظر داریم.

احمدی نصر در ادامه اظهار کرد: امسال در بحث اسکان نگاه ویژه‌ای داریم و به همین دلیل هتل لاله عباسی بیستون را که از لحاظ کیفی در سطح الف است را در بحث اسکان در نظر داریم و سعی ما بر این است که مدت ماندگاری را که در سال‌های گذشته از ضعف‌های موجود بود، برطرف کنیم.

وی با اشاره به این‌که بزرگترین میراث هرسین و بخش بیستون بحث مهمانوازی است، افزود: امسال بحث جشنواره بهاری را در تمام نقاط شهرستان و بخش بیستون هم در دستور کار خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha