• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 95011705298
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نام گذاری میدانی در خاش به نام معلم فداکار "حمیدرضا گنگوزهی"

نام گذاری میدانی در خاش به نام معلم فداکار "حمیدرضا گنگوزهی"

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خاش گفت: در نشست شورا و با تصمیم قاطع اعضای شورای اسلامی و همکاری شهرداری خاش یک میدان در این شهر به نام معلم فداکار و ایثارگر حمیدرضا گنگوزهی نامگذاری گردید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خاش گفت: در نشست شورا و با تصمیم قاطع اعضای شورای اسلامی و همکاری شهرداری خاش یک میدان در این شهر به نام معلم فداکار و ایثارگر حمیدرضا گنگوزهی نامگذاری گردید.

نادر میربلوچزهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: میدان جدید در تقاطع خیابان مرادریگی و شهید بهشتی به نام معلم فداکار گنگوزهی نامگذاری شد و بزودی یادمان این معلم فداکار و المان ایثار در این مکان نصب می‌شود.

وی اظهار داشت: اقدام ارزشمند معلم ایثارگر و همکار وی در جهت کمک به شاگردانشان ستودنی بوده لذا تجلیل از مقام شامخ این شهید راه تعلیم و تربیت باید در دستور کار مسئولان در دستگاهها و اقشار مختلف جامعه باشد.

میربلوچزهی ادامه داد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری خاش بر حسب وظیفه خود این بحث تجلیل را در دستور قرار دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر خاش با اشاره به اینکه برای من باعث افتخار و سربلندی است که یکی از شاگردانم توانست یاد و نام قوم بزرگ بلوچ را زنده نگه بدارد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و امدادرسانی درس بزرگی بود که مرحوم گنگوزهی به عنوان یک معلم دلسوز برخواسته از قوم بلوچ از خود ارائه دادند.

وی اظهار داشت: تلاش برای ادامه راه این معلم فداکار باید به عنوان هدف و نقشه راه تعیین و تبیین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۸:۰۵

به جاي جوگير شدن بهتره قبل حادثه ديگه به فکر مناطق محروم کشور باشيد تا همچين اتفاقاتي رخ ندهد

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۸:۳۴

روحش شاد. من دلم گرفت اينو خوندم

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۲۲:۵۵

خدا رحمتت کنه، بهشتي شدي

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۲۳:۱۰

خداوند روحش را شاد کند

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۰ ۲۱:۳۳

کار پسنديده ايه اما مهمتر اينه که حتما خيرين محترم و آموزش و پرورش به فکر حمايت از خانواده اي اين معلم عزيز که الان بي سرپرست شدند،باشند که مشکل مالي نداشته باشند.

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۱ ۱۴:۵۹

حميدرضاي عزيز خداوند روح بزرگ تو را شاد کند و تو را با قرآن کريم و انبياءالهي محشورنمايد. صد سلام و رحمت برآن پدر ومادري که چنين فرزندي را تربيت نموده تا مشعل ايثار وهدايت جوانان واحرارصفتان باشند. خداوندا به خانواده‌اش صبري جميل واجري جزيل عنايت فرما.آمين برحمتک ياارحم الراحمين.