• دوشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 95021307847
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

کشتی‌های RO-RO ژاپنی به دروازه طلایی ایران می‌آیند

کشتی‌های RO-RO ژاپنی به دروازه طلایی ایران می‌آیند

ایسنا/هرمزگان ‌مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بازدید تعدادی از مدیران منطقه‌ای خط کشتیرانی K Line کشور ژاپن در خاورمیانه از بندر شهید رجایی خبر داد، گفت: بازدید ژاپنی‌ها از بزرگترین بندر تجاری ایران به منظور برقراری مجدد خط لاینر کانتینری و تردد کشتی‌های RO-RO‌(حمل خودرو) به بندر شهید رجایی صورت گرفت.

‌مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بازدید تعدادی از مدیران منطقه‌ای خط کشتیرانی K Line کشور ژاپن در خاورمیانه از بندر شهید رجایی خبر داد، گفت: بازدید ژاپنی‌ها از بزرگترین بندر تجاری ایران به منظور برقراری مجدد خط لاینر کانتینری و تردد کشتی‌های RO-RO‌(حمل خودرو) به بندر شهید رجایی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، ابراهیم ایدنی در جمع خبرنگاران افزود: خط کشتیرانی

K Line با دارا بودن 68 کشتی کانتینری با ظرفیت 355 هزار TEU، هفدهمین خط برتر کشتیرانی کانتینری جهان است که حدود یک قرن سابقه فعالیت دارد و بیانیه ماموریت آن تمرکز بر مشتری‌گرایی و CRM ‌است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تعداد کل ناوگان دریایی این کشتیرانی که شامل کشتی‌های رو- رو نیز است، 499 فروند است که در 54 مسیر دریایی جهان فعالند.

ایدنی تصریح کرد: در نشست مشترک مسئولان بندر شهید رجایی با مدیران منطقه‌ای خط کشتیرانی بین‌المللی K Line، از آنان خواسته شد با توجه به موقعیت منحصربه فرد ترانزیتی ایران، امکان دسترسی به بازارهای جدید کانتینری و خودرویی برای بندر شهید رجایی فراهم شود تا سهم بازار بزرگترین بندر تجاری ایران در بین بنادر منطقه خلیج فارس ارتقاء یابد.

وی گفت: بر اساس اعلام مدیران این کشتیرانی، قرار است جدیدترین و بزرگترین کشتی رو- رو خط کشتیرانی K Line با ظرفیت هفت هزار و 500 خودرو در آینده‌ای نزدیک به بندر شهید رجایی سفر کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha