• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 95021911576
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رونمایی از تمبر یادبود معلم فداکار خاشی

رونمایی از تمبر یادبود معلم فداکار خاشی

ایسنا/سیستان و بلوچستان به همت و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش و با حضور مقامات استانی و محلی، کنگره استانی شعر معلم فداکار در خاش برگزار و از تمبر یادبود معلم فداکار خاشی رونمایی شد.

به همت و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش و با حضور مقامات استانی و محلی، کنگره استانی شعر معلم فداکار در خاش برگزار و از تمبر یادبود معلم فداکار خاشی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، یارمحمد شهنواز، رییس شورای اسلامی شهر خاش گفت: امروز در مراسم با شکوهی کنگره استانی شعر معلم فداکار در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار و با حضور جمعی از مدیران کل استانی؛ فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاههای اجرایی و قشرهای مختلف مردم خاش از تمبر یادبود معلم فداکار خاشی حمیدرضا گنگوزهی رونمایی شد.

فرماندار شهرستان خاش نیز در آیین رونمایی از تمبر یادبود معلم فداکار خاشی بیان کرد: اقدام شجاعانه معلم فقید حمیدرضا گنگوزهی و همکار گرانقدر وی عبدالرئوف شهنوازی برای نجات دانش آموزان و جان دادن در این راه یک کار بزرگ، شجاعانه و ایثارگری به تمام معنا می باشد که تحسین همگان را برانگیخت.

محمداکبر چاکرزهی از ابراز محبت و لطف دولتمردان و نمایندگان مردم در مجلس و اقشار مختلف مردم کشور به خانواده معلم فداکار قدردانی کرد و افزود: پیام‌های پر از مهر رئیس جمهور محبوب، ریاست محترم مجلس، وزیر آموزش و پرورش، استاندار سیستان و بلوچستان و هم استانی های گرامی و مردم خاش و اصحاب رسانه یاد معلمان فداکار را در دلها جاودانه کرد.

وی از اقدام ارزشمند شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش برای زنده نگه داشتن یاد و نام معلمان فداکار خاشی حمیدرضا گنگوزهی و عبدالرئوف شهنوازی تجلیل کرد و اظهار داشت: تصمیم گیری برای ساخت میدان معلم فداکار و نامگذاری معبری به همین نام و نیز پیشنهاد برای انتشار تمبر یادبود معلم فداکار خاش با بهره گیری از ظرفیت استانداری سیستان و بلوچستان، اداره کل پست و دیگر دستگاههای اجرایی ستودنی می باشد.

فرماندار خاش ادامه داد: خداوند را سپاس می گوییم با فداکاری معلمان سخت کوش و ایثارگر در نقطه صفر مرزی ایران مردم منطقه خاش مورد توجه و عنایت مسوولان و مردم عزیز کشور قرار گرفتند و روحیه مهمان نوازی، نوع دوستی و سراسر محبت مردم ما به جهانیان نشان داده شد.

همچنین در این روز به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش، حمایت فرمانداری و مشارکت ادارات تبلیغات اسلامی، ارشاد و اصناف و شرکت سیمان خاش، کنگره استانی شعر معلم فداکار با حضور شاعران برتر سیستان و بلوچستان برگزار شد و شاعران منطقه تازه ترین سروده های خود را در وصف معلمان فداکار و موضوع ایثار و گذشت ارائه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha