• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95022615922
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در سمیناری آموزشی عنوان شد

88 درصد مردم تبلیغات تلویزیون را نگاه نمی‌کنند

88 درصد مردم تبلیغات تلویزیون را نگاه نمی‌کنند

مدیرعامل پایگاه خبری اخبار رسمی با تاکید بر استفاده از ابزار مناسب در امر تبلیغات گفت: 88 درصد مردم در بازارهای جهانی به تبلیغات تلویزیون اهمیت نمی دهند و درصد بازدید از تبلیغات نمایشگاهی، محیطی و بیلبوردها و روزنامه‌ای نیز کاهش یافته است.

مدیرعامل پایگاه خبری اخبار رسمی با تاکید بر استفاده از ابزار مناسب در امر تبلیغات گفت: 88 درصد مردم در بازارهای جهانی به تبلیغات تلویزیون اهمیت نمی دهند و درصد بازدید از تبلیغات نمایشگاهی، محیطی و بیلبوردها و روزنامه‌ای نیز کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان ، مجید کثیری در سمینار آموزشی فرصت‌های فن آفرینی در سطح بین‌المللی که در آخرین روز از دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برگزار شد، به بازاریابی محصولات فناوری و نوآوری ایران در بازارهای جهانی اشاره کرد و گفت: حدود یک میلیون و 300 شرکت، 12 هزار رسانه رسمی و حدود شش هزار ژورنالیست رسمی در کشور وجود دارد، اما حدود یک درصد اخبار شرکت‌های کشور پوشش داده می‌شود. این در حالی است که توجه رسانه‌های خارجی به ایران جلب شده و در مجلات معتبر فورچون، اکونومیک و ... مقالات بسیاری درباره تجارت ایران به چاپ رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه برندها با داستان‌هایشان ساخته و مطرح می‌شوند، افزود: شرکت‌های ایرانی نتوانستند داستان تجاری خود را بیان کنند، به همین دلیل نتوانستند صدایی در رسانه‌ها داشته باشند. از این رو شرکت‌ها باید بتوانند از دستاوردها و پیشینه خود صحبت کنند تا شناخته شوند.

مدیرعامل پایگاه خبری اخبار رسمی اضافه کرد: از طرف دیگر توجه به ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. 88 درصد مردم در بازارهای جهانی به تبلیغات تلویزیون اهمیت نمی دهند و درصد بازدید از تبلیغات نمایشگاهی، محیطی و بیلبوردها و روزنامه‌ای نیز کاهش یافته است.

کثیری ادامه داد: با سقوط تبلیغات، جایگاه روابط عمومی مهم شده است؛ چراکه شرکت‌ها باید بتوانند با تمام مخاطبانشان ارتباط داشته و تولید محتوا کنند.

وی با بیان اینکه نباید نگران ایده بود زیرا ایده‌های بسیاری وجود دارد، گفت: تولید محتوا و چگونگی ارایه داستان شرکتتان مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha