• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 96041205574
  • منبع : نمایندگی یزد

استاندار یزد:

انضباط دستگاه‌های اداری، سلامت نظام تلقی می‌شود

انضباط دستگاه‌های اداری، سلامت نظام تلقی می‌شود

ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به ضرورت رعایت قانون و قانون‌مداری در امور گمرکی استان، گفت: همه دستگاه‌ها آبروی نظام هستند و سلامت آنها سلامت نظام تلقی می‌شود.

به گزارش ایسنا، «سید محمد میرمحمدی» در جریان بازدید از گمرک استان اظهار کرد: امید است با حضور مدیرکل جدید در این سمت شاهد ساماندهی فعالیت‌های گمرکی باشیم و گمرک استان نیز شکل مطلوب‌تری را به خود بگیرد.

وی بابیان این که اعتقاد دارم همواره می‌توان بهتر از گذشته کار و فعالیت داشت، افزود: هر چه زمان می‌گذرد و به جلو می‌رویم لازم است کار را بهتر از گذشته انجام دهیم چراکه شناخت و تجربه بیشتر شده و روشن می‌شود چه‌کاری را لازم است انجام دهیم .

استاندار یزد با تأکید بر همدلی و همراهی در بین نیروهای آن مجموعه گفت: با همکاری و همدلی می‌توان ساماندهی درستی به کارها داد و اشکالات را رفع کرد .

میرمحمدی در ادامه با اشاره به این که کار بدون عیب و ایراد نمی‌شود و باید بپذیریم که اشکال و خطا در کار وجود دارد، تصریح کرد: ما هیچ‌کدام به‌طور کامل در کارها تخصص نداریم، اما هرزمانی که متوجه اشکال و خطا و اشتباه در کار می‌شویم سریعاً باید آن را رفع کنیم .

این مقام مسئول بابیان این که مجموعه استانداری یزد از گمرک استان برای حل مشکلات و کاستی‌ها حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها در استان آبروی نظام هستند و هر دستگاهی که سلامت بیشتری داشته باشد کارایی بالاتری خواهد داشت چراکه نظم و انضباط در دستگاه اداری به‌ عنوان سلامت نظام تلقی می شود .

وی از مقوله‌های سلامت نظام در دستگاه‌های اداری را تکریم ارباب‌رجوع، سرعت در انجام کار، همدلی و همراهی، انجام کار درست و به‌ دوراز تخلف برشمرد و تصریح کرد: این موارد نشان‌دهنده وضعیت کل نظام است و مردم ما دست به انقلاب زدند تا نظام ارزشمندی داشته باشند و وظیفه ما نیز این است که به خون شهدا به‌عنوان دِینی بر گردن خود پایبند باشیم و بهتر به مردم خدمت کنیم .

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این که ارزیابی از خدمات ارائه‌شده می‌تواند موجب بهبود ارائه خدمات باشد؛ گفت: زمانی می‌توانیم ارزیابی درستی از فعالیت‌ها و خدمات خود داشته باشیم که مردم رضایت داشته باشند و این رضایتمندی را در مردم ببینیم و بر مبنای قانون و آنچه قانون مشخص کرده است فعالیت کنیم .

میرمحمدی در پایان با تأکید بر این که مردم نیز قانون‌مداری را می‌پسندند و از تبعیض بیزارند؛ افزود: کار اگر بر مبنای قانون و تعاریف قانونی انجام شود قطعاً اشکال و ایراد کمتری خواهد داشت و تخلفی نیز صورت نخواهد گرفت .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha