• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96102614250
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده ملایر مطرح کرد

راه‌اندازی بخش پرتودهی گامای پژوهشکده انگور ملایر نیازمند مساعدت مالی

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طی نشست اخیر با دکتر برومند، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مساعدت لازم برای هر چه پررونق‌ترشدن پژوهشکده انگور دانشگاه ملایر را از وی خواستار شدیم .

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این نشست که نمایندگان ملایر حضور داشتند، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون شهرستان ملایر و اینکه قطب تولید انگور و کشمش کشور است، ارائه شد و از معاونت مربوطه برای راه‌اندازی بخش پرتودهی گاما این مجموعه که موجب افزایش کیفیت محصولات شهرستان و اشتغالزایی می‌شود، مساعدت مالی درخواست شد .

وی با بیان اینکه نیاز است در این زمینه رایزنی‌هایی با سازمان انرژی اتمی توسط ریاست و معاونت‌های دانشگاه ملایر صورت پذیرد، ادامه داد: از نظر دکتر برومند در این زمینه مشکل خاصی وجود نداشته و وزارت علوم تمام همت خود را برای نهایی شدن این موضوع انجام خواهد داد .

آزادیخواه اظهار کرد: معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم پیشنهاد داد در مورد راه‌اندازی بخش پرتودهی دانشگاه ملایر با صندوق مکاتباتی صورت گیرد تا با مشارکت 50 درصد‏ی در این موضوع وارد شده و مابقی آن به بخش خصوصی واگذار شود .

وی در بخش دیگری از سخنانش به دیدار شهرداران این شهرستان با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در دیدار نمایندگان و شهرداران ملایر، ازندریان، جوکار، زنگنه، سامن و اسلامشهر آق‌گل با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات پیرامون شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

آزادیخواه ضمن برشمردن مشکلات و نیازهای شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر، حمایت از شهرداری‌ها را برای توسعه امور شهری امری ضروری قلمداد کرد و گفت: نمایندگان ملایر همراه با شهرداران و مسئولان این شهرستان از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات فروگذار نمی‌کنند .

وی با اشاره به عضویت هر دو نماینده ملایر در کمیسیون تلفیق بودجه و تلاش وافر در این کمیسیون، اضافه کرد: نیازمند مساعدت سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌ها هستیم .

آزادیخواه یادآور شد:در این نشست مهندس افشانی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، در مورد اختصاص قیر یارانه‌ای و ادوات، تجهیزات و ماشین‌آلات به شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر قول مساعد داد و دستورات لازم را برای مطالبات و نیازهای مطرح شده از سوی شهرداران تابعه این شهرستان و اختصاص اعتباری به صورت مجزا برای استفاده در ردیف‌های ضروری را صادر کرد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha