• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 96113017363
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

معاون استاندار آذربایجان‌غربی تأکید کرد

ضرورت توجه همه جانبه به حوزه سلامت

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی از برگزاری نخستین مجمع استانی سلامت خبر داد و گفت: باید با نگاهی توسعه‌ای به حوزه سلامت توجه همه جانبه باشد.

به گزارش ایسنا، «علیرضا رادفر» در جلسه امروز کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی آذربایجان‌غربی در محل استانداری افزود: نخستین مجمع استانی سلامت با حضور استاندار محترم، مسئولان وزارتی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران کل دستگاه‌ها در نیمه نخست اسفندماه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌غربی اهداف برگزاری مجمع سلامت استان را آموزش و فرهنگسازی، تشویق سازمان‌ها، نهادها و آحاد مختلف جامعه برای حضور موثرتر در حوزه ارتقای سلامت جامعه برشمرد.

رادفر در ادامه با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه به موضوع سلامت و ارتقای آن در جامعه گفت: نگاه به حوزه سلامت نباید صرفاً در بهداشت و درمان خلاصه شود، بلکه با توجه به اهمیتی که سلامت در ابعاد مختلف زندگی مردم دارد باید  حوزه سلامت با دید همه جانبه و با نگاه توسعه همه‌جانبه، مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید در همه سیاستگذاری‌هایی که در سطح استان انجام می‌گیرد، موضوع سلامت و پیوست سلامت مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی هم‌چنین از دستگاه‌های عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خواست، پیشنهادات خود را در رابطه با اولویت‌های سلامت استان به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند تا بر اساس این اولویت‌بندی‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای سلامت استان صورت گیرد.

نخستین مجمع ملی سلامت و جشنواره تعهد و مسئولیت اجتماعی سلامت در هشتم اسفندماه 1395 با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد و در این همایش مقرر شد هر سال در بهمن‌ماه مجمع ملی شهرستان‌ها و در اسفندماه مجمع ملی سلامت استان‌ها برگزار شده و اردیبهشت هر سال مجمع ملی با هدف ارتقای تعامل و مشارکت همگانی در سلامت برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha