• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 96120200934
  • خبرنگار : 71461

«دعا و اذان» موضوع نشست تخصصی شورای عالی قرآن / مرداد ۹۷ موعد برگزاری

«دعا و اذان» موضوع نشست تخصصی شورای عالی قرآن / مرداد ۹۷ موعد برگزاری

معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: نشست تخصصی این شورا در چهاردهمین سال خود، به موضوع «دعا» و «اذان» خواهد پرداخت و پژوشگران قرآنی می‌توانند مقالات خود را تا ۱۵ تیرماه ۹۷ به دبیرخانه شورای عالی قرآن ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شورای عالی قرآن محمدتقی میرزاجانی گفت: یکی از برنامه‌های مهم سالانه شورا، برگزاری اجتماع باشکوه جامعه قرآنی است که در هر نوبت، ذیل یکی یا چند موضوع مهم و همسو با ماموریت‌های این شورا دنبال می‌شود.


وی عنوان کرد: نشست تخصصی شورای عالی قرآن در چهاردهمین سال خود، در یک بخش به موضوع «دعا» و «اذان» خواهد پرداخت و در بخش دیگر یک جمع‌بندی کاربردی از موضوع ترتیل (که موضوع نشست قبلی بود) ارائه خواهد داد. نشست چهاردهم، مرداد ماه سال آینده، در تهران و با حضور استادان، قاریان و حافظان ممتاز سراسر کشور برگزار می‌شود.


معاون اجرایی شورای عالی قرآن اظهار کرد : از استادان، صاحب‌نظران و پژوهش‌گران قرآنی دعوت به عمل می‌آید مقالات خود را در موضوعات و محورهای تعیین شده، حداکثر تا ۱۵ تیر ماه ۹۷ به شورای عالی قرآن ارسال نمایند تا مورد داوری و ارزیابی قرار گیرد.


وی گفت: در نشست پیش‌رو ضمن تقدیر از صاحبان مقالات برگزیده، فرصت ارائه تعدادی از این مقالات فراهم خواهد شد.


دبیر اجرایی نشست چهاردهم توضیح داد: برای موضوع دعا و اذان و موضوع ترتیل، کمیته‌های جداگانه‌ای با حضور استادان و کارشناسان برجسته تشکیل داده‌ایم که تا پیش از برگزاری نشست، چند جلسه تشکیل خواهد داد و محققینی که شورای عالی قرآن رأساً به ایشان سفارش مقاله داده است، نتایج پژوهش خود را در چند مرحله به کمیته‌های مورد اشاره گزارش می‌کنند تا نتایج با پختگی و اتقان بیشتری در صحن نشست چهاردهم ارائه شود.


میرزاجانی از علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان درخواست کرد، پیش از اقدام به نگارش مقاله، ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه‌نامه نگارش و ارسال مقالات، از مشاوره کارشناس دبیرخانه نشست که شماره تماس مربوط در توضیحات فراخوان ذکر شده است، استفاده کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha