• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 96122111814
  • خبرنگار : 71291

نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه در گفت وگو با ایسنا:

در حادثه رخ داده برای هواپیمای ترکیه مشکل از هواپیما نبوده است

در حادثه رخ داده برای هواپیمای ترکیه مشکل از هواپیما نبوده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه گفت: قطع به یقین در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه، مشکل از هواپیما نبوده است.

حسین حافظ امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به آشنایی و ارتباط خود با خانواده برخی جانباختگان هواپیمای ترکیه، در مورد تمایل خانواده‌های داغدار ترکیه در حادثه سقوط هواپیما برای انجام DNA در ایران و اعلام آمادگی پزشکی قانونی ایران برای انجام این کار گفت: نمی‌دانم پروسه این کار چگونه است؟ ولی احتمالا این خانواده‌ها تمایل داشته باشند در ترکیه آزمایش DNA از آنها گرفته شود و احتمالا آزمایش در کشور خود را قبول می‌کنند و خواهان این هستند که اجساد به ترکیه منتقل شود و این کار آنجا صورت گیرد.

وی در تحلیل ‌حادثه رخ داده هم افزود: بالاخره یک سانحه هوایی رخ داده ولی قطعا مشکل از هواپیما نبوده است.

امینی با اظهار تشکر ازسوی شرکت هواپیمایی خود و همکارش در ترکیه از مسئولان و دستندرکاران ایران و همکاری خوب آنها در این حادثه، گفت: واقعا از زمان وقوع حادثه گروه‌های امداد و نجات و مسئولان ذی ربط با وجود تمام مشکلات و شرایط و سختی کار و وضعیت آب و هوایی و شرایط نامساعد منطقه و با وجود امکانات در اختیار تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام دادند و واقعا از همه سپاسگزارم و در این زمینه بسیار عالی عمل کردند.

نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه ادامه داد: بنده تصویر لاشه هواپیمای سقوط کرده را مشاهده کردم و دیدم کارها با سرعت و دقت و با تمیزی انجام شد، در حالی که ممکن نمی‌دانستم کار به این خوبی جلو برود.

وی بار دیگر با تشکر از اقدامات سریع و به موقع خواستار انتقال سریع جنازه‌ها به خانواده‌های داغدار برای انجام مراسم شد و اظهار امیدواری کرد دیگر شاهد تکرار این گونه حوادث و داغدار شدن خانواده‌ای نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha