• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 97041206794
  • منبع : نمایندگی گیلان

تعیین تکلیف سد لاسک مطالبه مردمی است

تعیین تکلیف سد لاسک مطالبه مردمی است

ایسنا/گیلان فرماندار شفت با بیان این‌که تعیین تکلیف سد لاسک مطالبه مردمی است که مورد پیگیری‌های مستمر مسئولین شهرستانی و استانی قرار دارد، افزود: حاشیه سازی مانع تعیین تکلیف این پروژه زیرساختی شده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا محسنی امروز در نشست هم اندیشی با جمعی از جوانان شهرستان شفت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این‌که اختلاف سلایق و ذائقه‌های سیاسی نباید منجر به اختلاف و تزریق ناامیدی در جامعه شود اظهار کرد: پمپاژ یاس و ناامیدی اعتمادها را درهم می‌شکند و راه مقابله با آن افزایش سطح آگاهی و ایجاد امیدواری به آینده است .

وی با بیان این‌که دولت با رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه در سال‌های 93 و 94 برجام را در عرصه بین‌الملل پیگیری کرد، افزود: برجام تصمیم آگاهانه و صحیح نظام اسلامی بود و سبب گشایش در بسیاری امور شد، اما بدعهدی آمریکا باعث ایجاد مشکل در روند اجرایی آن شد .

فرماندار شفت با اشاره به این‌که گاهی بین حقیقت و واقعیت فاصله زیادی وجود دارد، گفت: نقد منصفانه و توجه به منافع ملی به توسعه و پیشرفت کشورمان کمک شایانی خواهد کرد .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان این‌که افزایش فشارهای اقتصادی، بالابردن سطح مطالبات و بزرگنمایی مشکلات از برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به کشور است، اضافه کرد: در چنین شرایطی وحدت کلمه، صبر و استقامت رمز عبور از مشکلات خواهد بود .

وی با اشاره به این‌که کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی دارد، افزود: به فضل خدا با همگرایی، انسجام و حفظ وحدت ملی از مشکلات عبور خواهیم کرد .

محسنی با بیان این‌که از تداوم گفتمان و هم اندیشی با جوانان شهرستان عالم پرور شفت استقبال می‌کنیم، گفت: ایجاد وحدت رویه می‌تواند زمینه ساماندهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های جوانان را بیش از پیش فراهم کند .

فرماندار شفت با اشاره به این‌که نو اندیشی جوانان می‌تواند سبب تغییر و پیشرفت در حوزه‌های مختلف شود، ادامه داد: اداره ورزش و جوانان می‌باید ضمن فعال نمودن هیات‌های ورزشی شهرستان و ورزش بانوان، مسئولیت برخی از هیات‌های ورزشی شهرستان را به جوانان مستعد و علاقه‌مند بسپارد .

محسنی با بیان این‌که تعیین تکلیف سد لاسک مطالبه مردمی است که مورد پیگیری‌های مستمر مسئولین شهرستانی و استانی قرار دارد، افزود: حاشیه سازی مانع تعیین تکلیف این پروژه زیرساختی شده است .

وی اجرای فاز نخست جاده شفت-زنجان (محور ملاسرا-شفت) و بهبود وضعیت آب شرب شهری و روستایی را از دیگر پروژه‌های عمرانی مهم در شهرستان برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های عمرانی از اولویت‌های دولت در شهرستان شفت بوده است .

فرماندار شفت با اشاره به این‌که این شهرستان در گردشگری ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و جوانان می‌توانند در این بخش فعالیت موثری داشته باشند، یادآور شد: تاکنون احداث 98 واحد اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان به تصویب دستگاه‌های ذیربط رسیده است و شفت از نگاه آمار یکی از شهرستان‌های پیشرو در تحقق بوم‌گردی در گیلان است .


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha