• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 97053016095
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

معاون‌ استانداری هرمزگان:

تجلیل و بدرقه‌ ورزشکاران المپیکی هرمزگان ضرورت داشت/امیدوارم در بازگشت از از خجالتشان در بیاییم

تجلیل و بدرقه‌ ورزشکاران المپیکی هرمزگان ضرورت داشت/امیدوارم در بازگشت از از خجالتشان در بیاییم

ایسنا/هرمزگان ‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه لازم و ضروری و وظیفه ما بود که قبل از اعزام ورزشکاران هرمزگانی به جاکارتا، مراسم‌های تجلیل و بدرقه‌ای را برای‌شان برگزار می‌کردیم، گفت: البته اگر اطلاع‌رسانی دقیق‌تری از سوی دستگاه متولی و مسئولان ذی‌ربطش صورت می‌گرفت، شاید می‌توانستیم مراسمی در خور و در شأن این ورزشکاران برگزار کنیم.

‌بهروز اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا‌ افزود: وظیفه مدیران و دست‌اندرکاران ذی‌ربط است که به‌اصطلاح هوای ورزشکاران به‌ویژه قهرمانان ورزشی و اخیراً ورزشکاران اعزام‌شده به المپیک و پاراالمپیک آسیایی را داشته باشیم.

 بهروز اکرمی عنوان کرد: لازم و ضروری و وظیفه ما بود که قبل از اعزام این ورزشکاران به جاکارتا، مراسم‌های تجلیل و بدرقه‌ای را برای‌شان برگزار می‌کردیم تا به لحاظ روحی و روانی آنان را تقویت کنیم و کمک مادی در حد توان ما باید صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه این موضوع مهم آن‌طور که بایدوشاید انجام نگرفت، بیان کرد: البته اگر اطلاع‌رسانی دقیق‌تری از سوی دستگاه متولی و مسئولان ذی‌ربطش صورت می‌گرفت، شاید می‌توانستیم مراسمی در خور و در شأن این ورزشکاران برگزار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تأکید بر اینکه امیدواریم بازگشت پرباری داشته باشند به‌اصطلاح از خجالتشان در بیاییم، خاطرنشان کرد: با توجه به توجه ویژه استاندار در مبحث حمایت از ورزش و ورزشکاران و به‌ویژه تیم آذرخش، جای نگرانی در خصوص حمایت از تیم آذرخش بندرعباس وجود ندارد و یقیناً به‌مرور مشکلات مالی این تیم رفع خواهد شد.

اکرمی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و متوسط موجود در استان به ایفای نقش و مسئولیت‌های اجتماعی از جمله ورزش واردشده‌اند، اضافه کرد: به دنبال ایجاد شرایط و موقعیت هستیم و امیدواریم درسالجاری با همکاری بنگاه‌های اقتصادی و توجه ویژه استاندار حمایت‌های لازم صورت بگیرد. 

وی در پایان با اشاره به اینکه بهترین کار برای جلوگیری از بحران‌های اجتماعی حمایت‌های از ورزش در حوزه‌ی عمومی و قهرمانی‌ است، گفت: نمی‌توانم بگویم حمایت‌های خوبی از تیم‌های ورزشی در هرمزگان شده است اما می‌توانم بگویم که در استانداری نگاه ویژه‌ای به ورزش داریم و تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات حوزه ورزشی خواهیم کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha