• سه‌شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۷ / ۲۲:۵۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97082914940
  • خبرنگار : 71548

"دستپخت" از مردم عذرخواهی کرد

"دستپخت" از مردم عذرخواهی کرد

حجم زیاد انتقادات از برخورد نامناسب داور برنامه "دستپخت" با یکی از شرکت‌کنندگان، عذرخواهی مجری – تهیه‌کننده این برنامه از مردم را، به دنبال داشت.

به گزارش ایسنا، در چند روز اخیر بخشی از برنامه "دستپخت" که در آن داور مسابقه با ادبیات نامناسبی با یکی از شرکت‌کنندگان صحبت می‌کند و غذای او را در شأن سطل آشغال توصیف می‌کند، واکنش‌ها و انتقادهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

البته برخی از این انتقادات از سوی خود اهالی صداوسیما عنوان شد؛ المیرا شریفی‌مقدم، گوینده خبر یکی از این افراد بود که در انتقاد به این بخش از برنامه "دستپخت"، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "اینها کی‌اند که اینطوری اجازه دارند در تلویزیون صحبت کنند و به یک نفر توهین کنند؟ جای برکت خدا سطل آشغاله؟ حتی اگر نمایشی هم باشد قابل‌توجیه نیست. از همکارانم در تعجبم که چطور اجازه پخش می‌دهند! الگوبرداری غربی در هر زمینه‌ای به فرهنگ ما جور است؟ به چه قیمی برنامه می‌سازید؟"

در نهایت حواشی ایجادشده درباره این برنامه تلویزیونی تا آنجا ادامه پیدا کرد که ساعاتی پیش، حسینی مجری و تهیه‌کننده برنامه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی به عنوان نماینده عوامل برنامه "دستپخت" از مردم عذرخواهی کرد و قول داد که دیگر بینندگان شاهد چنین ادبیاتی در برنامه "دستپخت" نخواهند بود.

در این میان اما همچنان انتقاد کاربران به این برنامه ادامه دارد و برخی در قالب کامنت، این پیشنهاد را مطرح می‌کنند که به جای عذرخواهی از مردم، بهتر است در قسمت آینده برنامه از این شرکت‌کننده که مورد توهین قرار گرفته بود، روی آنتن تلویزیون عذرخواهی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۳۰ ۰۶:۳۳

منطقا باید در همان شرایط عذرخواهی شود. آنهم توسط داور خاطی

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۳۰ ۰۸:۲۳

مثلا می خوان خیلی رک باشن و ادای غربیها رو در بیارن

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۳۰ ۰۹:۱۲

دیروز خواهر کوچکم به مادرم گفت این غذا اصلا خوب نیست. میندازمش توی آشغالی...همه ما متعجب شدیم از این همه گستاخی غیر منتظره...علت را که جویا شدیم...دیدیم از رسانه ملی یاد گرفته است. واقعا شرم آور است

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۳۰ ۰۹:۲۹

چطور بی حجابی و بی عفتی غربیها مشکلی نیست هیچ موقع اعتراض نمی کنید چرا مثل غربیها بی حجاب شدیم.حالا به یک شوی تلویزیونی که از غربیها تقلید می کنند اعتراض می کنید

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۳۰ ۱۳:۵۴

با این توجیح شما , هر خطایی را میشود ماست مالی کرد . ...

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۰۱ ۱۰:۳۲

ما که دیگه این برنامه رو نگاه نمیکنیم

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۰۸ ۱۵:۰۰

این برنامه چه فکر کرده اصلا هدف این برنامه چیه؟ اصلا خیلی متعجب شدم که صدا و سیما این قسمت برنامه رو پخش کرد. خیلی زشت بود خیلی

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۳ ۰۰:۲۲

جدا از حاشیه عجیبی که این برنامه در پی داشته برای من همیشه و از قبل هم همیشه سوال بوده که صرف این میزان هزینه برای تولید یک برنامه آشپزی در شرایط فعلی کشور چه ضرورتی داره آخه؟!!!! مثلاً بهتر نبود این هزینه صرف تهیه و ارائه یک برنامه فنی و مهارتی میشد که چهارتا جوون با دیدنش یاد گرفتن که نه... دست کم با یه مهارت درست حسابی آشنا بشن و برن یادش بگیرن.... آخه با چه هزینه‌ای غذا درست کنی و یه داور با آب و تاب بیاد بچشه و توفش کنه بیرون .... واقعاٌ عجیبه....