• چهارشنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98031506523
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه موقت یاسوج:

روزه سپری در برابر مفاسد است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه موقت یاسوج خداترسی و تقوا را مهم‌ترین فلسه ماه رمضان برشمرد و عنوان کرد: باید به این فلسفه که کسب تقوای الهی است دست یابیم و به این وسیله گناهان را که ریشه در غضب و شهوت دارند کنار بزنیم . به همین خاطر است که در ماه رمضان شاهد کاهش مفسده‌ها و افزایش تقوا در میان مردم هستیم چرا که روزه سپری در برابر مفاسد است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع صبح امروز در خطبه‌های عید سعید فطر  این عید را روز شکستن نفس اماره و پیروزی در جهاد اکبر برشمرد و بیان کرد: انسان‌های با ایمان در این میدان از یکدیگر سبقت می‌گیرند و عده‌ای هم عقب می‌افتند.

هر جا که مقاومت کردیم پیشروی بود و هر کجا که مذاکره و سازش بوده ضربه خورده‌ایم چرا که دشمن از مذاکره تنها به عنوان یک تاکتیک و عملیات روانی استفاده می‌کند و ملت هم نتیجه چنین مذاکره‌ای را در برجام دیدند .

وی از مقاومت به عنوان سپری در برابر همه تهدیدات یاد واظهارکرد: دشمن ابتدا شروط 12 گانه و ذلت‌باری را تعیین کرد اما وقتی مقاومت ملت و مسؤولان را دید از تهدیدهای چند وقت اخیر خود دست برداشت.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه بعضی‌ها دنبال تسلیم شدن هستند، خاطرنشان کرد: هزینه سازش بسیار ذلت‌بار و خفت‌بار است و با روحیه جهادی و مقاومت می‌توان دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد .

حجت الاسلام خاضع همچنین از دستگاه قضایی خواست که با قاطعیت دست مفسدان اقتصادی را کوتاه کند.

وی با یادآوری روز 15 خرداد و پاسداشت این روز ادامه داد: امروز سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 است که نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و روزشمار آن به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در این قیام مردمی همه اقشار یکپارچه علیه رژیم منحوس ستمشاهی قیام کردند و بزرگداشت آن به مثابه بزرگداشت و پاسداشت همه ارزشهاست .

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی اضافه کرد: شخصیت امام از دید رهبری معظم به گونه‌ای است که آن حضرت را عالمی شجاع و پارسا و دین‌محور و ظلم‌ستیز و طرفدار محرومان و صادق با مردم معرفی کردند و مهم‌ترین خصوصیت امام را مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن و استکبار برشمردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha