• یکشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 98031908237
  • خبرنگار : 71451

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران سیل زده ادامه دارد

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران سیل زده ادامه دارد

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران آسیب‌دیده در استان‌های سیل‌زده پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی درباره فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد توضیح داد: در سال ۱۳۹۷ حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط این صندوق پرداخت شده است که این تسهیلات با کمترین نرخ سود و در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار اعضا قرار گرفت و هدف‌گذاری سال ۱۳۹۸ پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه است.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق پرداخت شده است که حدود ۱۴۵ میلیارد ریال آن مختص ایثارگران و اعضا در استان خراسان رضوی بوده که رضایت بیش از ۹۷ درصدی این عزیزان را در پی داشته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پرداخت ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران آسیب‌دیده در استان‌های سیل‌زده یادآور شد: روند پرداخت وام به این عزیزان در ماه‌های خرداد و تیر نیز ادامه خواهد داشت و بر اساس گزارش‌های دریافتی از ستاد بحران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها همچنان به اعضای صندوق در این مناطق تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت خواهد شد.

حجت‌الاسلام شهید در تشریح وام‌های واگذار شده در استان‌های سیل زده گفت: تاکنون ۳۷۳۶ نفر از ایثارگران در استان‌های سیل‌زده ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی جمعآ بیش از ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که بیشترین آن‌ها مربوط به استان خوزستان با ۱۰۲۲ مورد وام بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پی وقوع سیل در چندین استان کشور و آسیب دیدن ایثارگران در این حادثه، بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه‌های مختلفی چون اختصاص وام قرض‌الحسنه، وام اشتغال از طریق صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و تهیه لوازم درمانی و بهداشتی برای ایثارگران برای کمک به این عزیزان اقدام کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha