• سه‌شنبه / ۴ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98040402514
  • منبع : منطقه جنوب تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد

‌برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ورامین

‌برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ورامین

ایسنا/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی در شهرستان ورامین اعلام شد.

برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی در ورامین اعلام شد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه که بمناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی شهرستان ورامین برگزار شد، با اشاره به ضرورت تبیین جنایات آمریکا برعلیه ملت ایران در عصر حاضر اظهار کرد: امروز مجامع جهانی با الفاظ اتو کشیده به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و هم اکنون تهدیدات و فریبکاری‌های آمریکا را به عینه مشاهد می‌کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: از ششم الی دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت افزایی در میان مردم استفاده کرد.

محمودی گفت: جوانان ما، جنایات دهه ۶۰ دشمنان انقلاب اسلامی را مشاهد نکرده اند و با توجه به اتفاقات اخیر منطقه‌ای و جهانی، بزرگداشت هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی در سال جاری از اهمیت دو چندانی برخور‌دار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته حقوق بشر آمریکایی در ورامین گفت: مراسم محوری شهرستانی روز چهارشنبه پنجم تیرماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) روغنکشی برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت حضور مسئولان ادارات و نهادهای ورامین به ویژه مدیران قضائی در تمامی مراسم و برنامه‌های محوری ستادی تاکید کرد و افزود: مراسم محوری روستایی بخش مرکزی ورامین نیز در روستای «احمدآباد وسط» و مراسم محوری روستایی بخش جوادآباد در روستای «آبباریک»، مراسم محوری در خیرآباد نیز در مسجد جامع ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

محمودی از برگزاری مراسم محوری با حضور مسئولان ادارات و نهادها به یاد شهید «کچویی» رئیس زندان «اوین» خبر داد و گفت: این مراسم به همت رئیس دادگستری شهرستان در ندامتگاه «خورین» ورامین برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد حقوق بشر آمریکایی استان تهران از جلسه پرسش و پاسخ مقامات قضائی با شهروندان در نماز جمعه ورامین روز جمعه هفتم تیرماه، سخنرانی و روایتگری جانبازان شیمیایی در مساجد و پایگاه‌های بسیج، دیدار با جانبازان شیمیایی شاخص توسط مسئولان ادارات و نهادها، تقدیر از جانبازان شیمیایی در مراسم محوری روستایی بخش‌های مرکزی و جوادآباد و تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران توسط مبلغین و روحانیون به عنوان بخشی از برنامه‌های اجرایی در هفته حقوق بشر آمریکایی خبر داد و گفت: برگزاری همایش هفته حقوق بشر آمریکایی در ادارات، برپایی محفل انس با قرآن، نمایشگاه کتاب و نشست‌های روشنگری و بصیرتی در ندامتگاه خورین در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و شعرخوانی شعرا با موضوع حقوق بشر آمریکایی و استکبار ستیزی در مساجد شاخص شهرستان ورامین به ویژه در برنامه‌های مناسبتی این ایام از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نصب بنر و تبلیغات محیطی با موضوع حقوق بشر آمریکایی مقابل ادارات و نهادهای شهرستان، راه اندازی ایستگاه صلواتی در هفتم تیرماه در حاشیه نماز جمعه ورامین، حضور کارشناسان دادگستری در مساجد و ارائه مشاوره به مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مسئولان قضائی در اماکن عمومی به ویژه مساجد از دیگر برنامه‌هایی است، که برای این هفته طراحی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برگزاری نشست حلقه‌های صالحین با موضوع حقوق بشر آمریکایی و جنایات منافقین، درج سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره حقوق بشر آمریکایی و شخصیت شهید بهشتی در سربرگ مکاتبات اداری، برپایی محافل خاطره گویی توسط جانبازان شیمیایی در مساجد و پایگاه‌های بسیج و فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی مرتبط با هفته حقوق بشر امریکایی در این هفته اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha