• یکشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98042311857
  • منبع : منطقه جنوب تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران‌:

آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران اجازه نمی‌دهد هیچ قدرتی به آنها زورگویی کند

آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران اجازه نمی‌دهد هیچ قدرتی به آنها زورگویی کند

ایسنا/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای نظام اسلامی باشیم.

‌به گزارش ایسنا، یادواره ۱۲۰ شهید مدافع حرم دشت ورامین با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، جمعی از مسئولین منطقه و حضور گسترده مردم مؤمن و انقلابی جنوب شرق استان تهران در مصلی صاحب الزمان (عج) شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی گلپایگانی در این مراسم طی سخنانی گفت: شهدای مدافع حرم جان خود را فدا کردند، تا عزت و آزادی و سربلندی برای میهن اسلامی، انقلاب و اسلام عزیز به ارمغان بیاورند و امروز عزت و امنیت را مدیون این شهدای عزیز هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تقدیم ۱۲۰ شهید مدافع حرم در ۳ شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک را نشانه ولایتمداری و ایمان راسخ مردم این مناطق دانست و گفت: امروز نیز راه شهدای مدافع حرم ادامه دارد و باید هرکس در هر مسئولیتی که هست، با عمل مناسب به وظایف خود راه شهدا را ادامه دهد.

وی به سرنگونی پهپاد آمریکایی اشاره کرد و آن را نمونه‌ای از اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: آمریکایی‌ها بدانند، ملت ایران اجازه نمی‌دهد، هیچ قدرتی به آنها زورگویی کند و زیر بار ظلم نمی‌روند و این درس آزادگی را از سیدالشهدا (ع) گرفته‌اند.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه امنیت و عزت کشور را مدیون شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای نظام اسلامی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با دفاع از حرم اهل بیت (ع) درس ایستادگی و آزادگی را به بشریت آموختند، گفت: این عزیزان با دفاع از حریم اهل بیت (ع) عزت، سربلند و پیروزی را برای اسلام به ارمغان آوردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha