• پنجشنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 98060703789
  • منبع : نمایندگی مازندران

رونق صنعت چاپ محور زمینه‌ساز توسعه اقتصادی مازندران

رونق صنعت چاپ محور زمینه‌ساز توسعه اقتصادی مازندران

ایسنا/مازندران رییس کارگروه بررسی صنعت چاپ مازندران گفت: رونق صنعت چاپ در استان زمینه ساز توسعه اقتصادی خواهد بود و تاکید مقام معظم رهبری در این حوزه نشان از اهمیت رسالت ملی همه ایرانیان برای تحقق شعار اقتصاد مقتومتی است.

به گزارش ایسنا، حسینعلی زارع در جمع خبرنگاران با تبریک روز صنعت چاپ به همه زحمتکشان این عرصه فرهنگی، اظهار کرد: صنعت چاپ از مهم‌ ترین صنایع برای افزایش تولید ناخالص ملی و ارزش افزوده مواد تولیدی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت چاپ و بسته‌بندی، کوتاه‌ترشدن راه برای عینیت‌بخشی به اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: صنعت چاپ جزء شش صنعت برتر دنیا است که با فراهم‌شدن بسترهای شکوفایی صنعت چاپ، زمینه‌های توسعه اقتصادی مازندران نیز میسر خواهد شد.

رییس کارگروه بررسی صنعت چاپ مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار دادند، می‌توان شاهد عینیت یافتن اقتصاد مقاومتی و رهایی از وابستگی به کشورهای دیگر باشیم.

زارع با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت چاپ و بسته‌بندی یکی از راه‌های اجرایی‌کردن اقتصاد مقاومتی است، گفت: با سرمایه‌گذاری در این بخش از صادرات محصولات بصورت فله‌ای و خام به کشورهای دیگر جلوگیری می‌شود.

وی افزود: به جای اینکه، محصولات ما در کشورهای همسایه بسته‌بندی و به اروپا صادر شود، می‌توان با سرمایه‌گذاری در این صنعت، شاهد صادرات مستقیم و بدون‌ واسطه به اروپا بود.

رییس کارگروه بررسی صنعت چاپ مازندران با اشاره به اینکه افزایش درآمد ناخالص داخلی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: همایش بزرگ صنعت چاپ و بسته‌بندی مازندران در روز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه 98 در هتل میزبان شهرستان بابلسر با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha