• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98070100049
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

استاندار هرمزگان:

دفاع مقدس یک سرمایه معنوی و دفاعی برای ملت ایران است

دفاع مقدس یک سرمایه معنوی و دفاعی برای ملت ایران است

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه دفاع مقدس با حضور استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) افتتاح شد و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، استاندار هرمزگان شب گذشته(31 شهریور) در آیین افتتاح این نمایشگاه، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار مردم از سراسر کشور در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی حضور و مشارکت داشتند.

فریدون همتی دفاع مقدس را یک سرمایه معنوی و دفاعی برای ملت ایران دانست و افزود: دفاع مقدس از هویت‌های انقلاب اسلامی و عناصر فراموش‌نشدنی است که همواره از تازگی برخوردار است و به یک‌راه و الگوی مناسب در کشورمان تبدیل‌شده است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که فرزندان ملت در نیروهای مسلح با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس با اقتدار از حریم هوایی، دریایی و زمینی جمهوری اسلامی ایران حراست می‌کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این استان نیز نیروهای دریایی سپاه و ارتش با اقتدار کامل امنیت آب‌های نیلگون خلیج‌فارس را تأمین کرده‌اند.

وی اظهار کرد: ملت ایران با تکیه بر ارزش‌های دفاع مقدس با اقتدار در مسیر موفقیت و پیشرفت گام برمی‌دارد.

همتی اضافه کرد: امروز در مراسم رژه ملی نیروهای مسلح، گوشه‌ای از توانمندی دفاعی کشورمان به نمایش درآمد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: ما براساس تجربه دفاع مقدس، توانسته‌ایم تجهیزات پیشرفته دفاعی را با تکیه بر توان متخصصان داخلی و نسل جوان در کشورمان بسازیم.

همچنین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در آئین افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، اظهار کرد: پس از برگزاری با صلابت رژه ملی در صبح روز یکشنبه، امشب شاهد دومین برنامه از برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ اباذر سالاری عنوان کرد: این نمایشگاه به مد یک هفته دایر خواهد بود و از تمام آحاد جامعه بالاخص نوجوانان و جوانان استقبال خواهد کرد. امیدوارم این نمایشگاه زمینه‌ای را برای شناخت بیشتر شهیدان و ایثارگران توسط قشر جوان را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه استاندار هرمزگان با وجود جلسات فراوان در این مراسم شرکت کرد که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در این نمایشگاه هر شب میزبان یکی از فرماندهان نیروهای مسلح خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha