• چهارشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 98071007902
  • منبع : روابط عمومی گالری

نمایش آثار چاپ‌دستی در گالری آرتیبیشن

نمایش آثار چاپ‌دستی در گالری آرتیبیشن

نمایش آثار چاپ دستی به مدت ۱۰ روز در گالری آرتیبیشن به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، در توضیح این نمایشگاه آمده است:

چاپ دستی با کارکردها و ارزش‌های تصویری خویش به‌ عنوان بیانی خلاقانه در کنار دیگر آثار هنری مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است. اگرچه سبقۀ ورود چاپ در ایران را باید در قرون پیش از میلاد و در دوران هخامنشی جست، اما ورود اولین اولین چاپخانه‌ها و چاپ‌های تصویری را باید در قرن ۱۲ دید. در پی بازخوانی این پیشینه و توجه به قابلیت‌ها و ارزش‌های چاپ دستی زمینۀ برگزاری نمایشگاه تکثیر در آرتیبیشن فراهم شد.

این مجموعه از آثار چاپ دستی به همت هنرمندانی چون فریا آریانژاد، باران احمدی، مسعود جزنی، ساوالان جماعتی، مهرداد ختایی، مهیا رجبی، الهام رادفر، شهریار زارع، شیوا سرلک، شادی سعیدی، همایون سلیمی، پیام مفیدی، بهزاد شیشه گران، کیوان عسگری، نازیلا مقدم، حسام فطرتی، کوشا موسوی، آنالی وکیلی، حمیدرضا قیاسی، مهدیه عزیزی راد و پروین هانی طلایی و همچنین آثاری از هنرمندان مستری چون جعفر روحبخش، پروانه اعتمادی، ناصر اویسی، حسین زنده رودی و محسن وزیری مقدم گشایش خواهد یافت.

نمایش و فروش آثار نمایشگاه تکثیر رأس ساعت ۱۶، روز جمعه (۱۲ مهر ۹۸) افتتاح و تا ۲۱ مهر ماه ادامه دارد.

در ۹ روز پس از افتتاحیه نمایشگاه از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم گشوده خواهد بود.

مخاطبان می‌توانند به مدت ۱۰ روز برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک ۶ مراجعه کنند.

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقمندانی که در تهران سکونت ندارند به‌ صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن (www.Artibition.net) به نمایش گذاشته خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha