• یکشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98071410915
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان:

۷۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی شاغل هستند

۷۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی شاغل هستند

ایسنا/آذربایجان غربی پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی آغاز بکار کرد.

به گزارش ایسنا میرحسین رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی در افتتاحیه پنجمین  نمایشگاه اشتعال توسعه و کار آفرینی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی از ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ همه روزه با ۴۸ غرفه در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۲ مرکز علمی کاربردی آذربایجان غربی، کانون دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله برگزار می شود.

رسولی در خصوص اهداف برگزاری این  نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای معرفی و آشنایی با توانمندی ها و دستاوردهای دانشجویان، فارغ التحصیلان و کار آفرینان دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی و ایجاد فضای امید و روحیه نشاط و ایجاد فضای همکاری و مشارکت در میان کار آفرینان و اتخاب و تجلیل از کار آفرینان برتر برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره کار آفرینی از جمله فعالیت‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اهداف و رسالت دانشگاه جامع علمی و کاربردی در زمینه آموزشهای مهارتی گفت: رشته‌های تحصیلی این دانشگاه به تناسب نیاز بازار کار استان و در راستای اشتغالزایی جوانان جویای کار، مهارت محور بوده و دانشجویان و فارغ التحصیلان با کسب تخصص لازم می توانند جذب بازار کار شده و کار آفرینی کنند.

وی ادامه داد:  بیش از ۷۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی استان شاغل هستند.

رسولی در خصوص مراکز مهارت آموزی و کار آفرینی تاکید کرد: سه مرکز رشد و نو آوری فولاد گستر سلماس، ایران پارس صنعت پلیمر و مرکز رشد و نوآوری کشاورزی هوشمند با همکاری جهاد دانشگاهی در ارومیه در راستا مهارت آموزی و کار آفرینی در ارومیه تاسیس شده اند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha