• سه‌شنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98071612576
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

۹۵ درصد پروژه‌های عمرانی شهرستان اردستان فعال است

۹۵ درصد پروژه‌های عمرانی شهرستان اردستان فعال است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با وجود تمام مشکلات اقتصادی، حدود ۹۵ درصد پروژه‌های عمرانی شهرستان فعال است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا تأملی امروز (سه‌شنبه) در کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان در فرمانداری اردستان، با انتقاد از عملکرد برخی از خبرنگاران شهرستان، افزود: متأسفانه برخی خبرنگاران از روی عادتِ خود، فقط خبرهای منفی را پوشش می‌دهند و از عملکرد مثبت مسئولان استقبال چندانی نمی‌کنند. امروز پروژه‌های شهرستان در بخش‌های مختلف شامل راهداری و حمل‌ونقل، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، حوزه نوسازی مدارس و بنیاد مسکن همگی فعال است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه به شهرداری‌ها توصیه شده فعالیت‌های عمرانی خود را تعطیل کنند و فقط حقوق و مزایا پرداخت کنند، گفت: امروز در سطح شهرستان اردستان، دولت به معنی عام کارگاه خود را فعال نگه داشته است. به عنوان مثال پروژه‌های ورزش و جوانان در یک ماه گذشته بالغ بر ۲۶میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرده و در پروژه‌های مختلف خود هزینه کرده است.

تأملی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که از طرف امور برق و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صورت گرفته و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال مشکل روشنایی محور ترانزیت اردستان تا قبل از دهه فجر برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه‌های شهرستان در حوزه‌های خلق فرصت‌های جدید کوتاهی می‌کنند، تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها به انجام برنامه‌های ابلاغی عادت کردند و سال‌ها است که به صورت مستمر فعالیت می‌کنند. آنچه از مدیران جدید انتظار داریم خلق فرصت‌های جدید است که این موضوع نیازمند آشنایی با ضوابط و مقررات دستگاه خود دارد.

فرماندار اردستان تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها از ظرفیت‌هایی که برای انجام مأموریت‌ها و حل مسائل و مشکلات مردم در قانون بودجه وجود دارد، استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha