• چهارشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 98071713432
  • منبع : موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی

نمایشگاه استانی کتاب به خرم‌آباد و شهرکرد رسید

نمایشگاه استانی کتاب به خرم‌آباد و شهرکرد رسید

برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب با دو نمایشگاه کتاب هم‌زمان در استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این دو نمایشگاه به‌صورت هم‌زمان در تاریخ ۲۰ مهرماه در شهرهای خرم‌آباد و شهرکرد افتتاح می‌شود.

در چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری با توجه به ثبت‌نام انجام‌شده در پایگاه الکترونیکی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس www.icfi.ir، تعداد ۳۳۲ ناشر در ۱۹۲ غرفه ۶۹ هزار و ۸۲۹ عنوان کتاب را در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرکرد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. از استان چهارمحال و بختیاری نیز ۲۰ ناشر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و چهار کتاب‌فروشی استان در قالب طرح "همراه" در این رویداد فرهنگی با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت. بن خرید کتاب تخصیص‌یافته برای برگزاری این نمایشگاه مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان است که از طریق شعبه بانک مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.


همچنین در سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان ۲۶۱ ناشر از سراسر کشور در ۱۹۰ غرفه جانمایی شده‌اند که ۵۷ هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد در معرض دید قرار می‌دهند. هشت ناشر نیز از استان لرستان در نمایشگاه حضور دارد و مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بن خرید کتاب از طریق بانک مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، رونمایی از تازه‌های نشر استان، مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی و... از برنامه‌های جنبی درنظر گرفته‌شده برای این دو نمایشگاه است.

این دو نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۵ مهر پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha