• چهارشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98072418043
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

قهرمانی تبریز در مسابقات مینی گلف کشور

قهرمانی تبریز در مسابقات مینی گلف کشور

ایسنا/آذربایجان شرقی با معرفی قهرمانان در دو بخش تیمی و انفرادی، تیم «الف» مینی گلف آذربایجان‌شرقی در دو بخش بانوان وآقایان به عنوان قهرمان مسابقات کشوری این رشته ورزشی شناخته شد.

به گزارش ایسنا،  مسابقات مینی گلف کشور در تالار اندیشه تبریز با شرکت 170 ورزشکار در قالب 17 تیم در رده سنی آزاد و در دو بخش آقایان و بانوان در تبریز برگزار شد و پس از چهار روز رقابت، تیم آذربایجان شرقی الف در دو بخش آقایان و بانوان به مقام قهرمانی کشور دست یافت و به ترتیب تیم های قم و اردبیل در بخش بانوان و تیم های اردبیل و قم  در بخش آقایان، رتبه های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز امیرحسین عزیزی در بخش آقایان و فاطمه جمشیدی در بخش بانوان از تیم استان آذربایجان شرقی الف، مدال طلای این مسابقات را کسب کرده و عنوان "قهرمان کشوری" را به خود اختصاص دادند.

الهام محمدی از تیم قم و فاطمه مطلب زاده از تیم آذربایجان شرقی در رده های دوم و سوم بخش انفرادی بانوان و طاها مولایی از تیم اردبیل و عطا تقی‌پور از تیم آذربایجان شرقی نیز در مقام های دوم و سوم بخش انفرادی مردان این دوره از مسابقات ایستادند.

این مسابقات به منزله ی مسابقه انتخابی تیم ملی نیز بود و مسئولان کشوری نیز نظارت ویژه ای بر عملکرد بازیکنان داشتند و مقرر است پنج نفر برتر انفرادی بانوان و آقایان این مسابقات به همراه پنج نفر اول مسابقات استعدادیابی به اردوی تیم ملی مینی گلف دعوت شوند.

رئیس هیئت گلف استان آذربایجان شرقی در این آیین، با تاکید بر اخلاق مداری در ورزش، افزود: هدف ما در کنار قهرمان پروری باید پهلوان پروری باشد و ورزشکاران ما به‌خصوص جوانان باید اخلاق و منش پهلوانی را سرلوحه‌ی کار خویش قرار دهند.

عبدالله تقی‌پور در این رابطه ادامه داد: ورزشکاران با الگو برداری از شهدا و پهلوانانی چون غلامرضا تختی، جوانمردی و اخلاق را از اولویت‌های خود قرار دهند.

معاون امور ورزشی اداره‌ی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: برگزارکنندگان این مسابقات، با میزبانی شایسته و درخور نام تبریز، بستر مناسبی برای برگزاری مسابقات فراهم کردند.

ابراهیم فیروزی افزود: آذربایجان شرقی و تبریز همیشه سعی داشته میزبان لایق و شایسته‌ای در مسابقات کشوری و بین المللی باشد.

بر اساس این گزارش، در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور، دو تیم از استان آذربایجان شرقی و یک تیم از استان های آذربایجان غربی، تهران، لرستان، مازندران، گیلان، لرستان، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، سمنان، کرمان، قم، اردبیل و مرکزی شرکت داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha