• پنجشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98072519129
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد

بزرگداشت هفته کتاب با شعار «حال خوش خواندن» در گیلان

بزرگداشت هفته کتاب با شعار «حال خوش خواندن» در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار سال جاری برای دومین بار با شعار «حال خوش خواندن» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ده ها برنامه فرهنگی در سطح ملی، استانی و شهرستانی طی این هفته برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پریسا کرمی در نخستین نشست کمیته برگزاری هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار سال ۹۸ که به منظور پیش بینی برگزاری برنامه های این هفته صورت گرفت، اظهار کرد: هفته کتاب فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات، اقدامات انجام شده و دستاوردهای یکساله مجموعه کتابخانه های عمومی به مردم، اهالی فرهنگ و ادب و مسئولان دغدغه مند در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

وی بر ضرورت پیش بینی برنامه های جذاب، همگانی و تاثیرگذار در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار جهت بهره مندی عموم مردم تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی، نهادهای خدمات رسان و متولیان فرهنگی در برگزاری برنامه های این هفته مورد تاکید است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: امیدواریم در این هفته شاهد رونق بیشتر امر کتابخوانی مورد تاکید مقام معظم رهبری در جامعه با کمک دستگاه های اجرایی بوده و از ظرفیت های موجود در این دستگاه ها در اجرای برنامه ها استفاده کنیم.

کرمی با بیان اینکه هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار سال جاری به دلیل استقبال عمومی و برای دومین بار با شعار «حال خوش خواندن» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از ۲۰ آبان ماه آغاز می شود و تا هفته پایانی آبان ماه با برگزاری ده ها برنامه فرهنگی در سطح ملی، استانی و شهرستانی ادامه خواهد داشت.

زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان نیز، ضمن اشاره به برنامه های سال گذشته مجموعه کتابخانه های عمومی استان و اشاره به برخی کاستی ها و آسیبهای موجود در برنامه های هفته کتاب سال ۹۷ بر ضرورت برنامه ریزی منسجم تر در اجرای همه برنامه ها در سال جاری تاکید کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار سال ۹۸ با همکاری، هم افزایی و همفکری همه دست اندرکاران مجموعه کتابخانه های عمومی در سراسر استان به عنوان یکی از به یادماندنی ترین رویدادهای فرهنگی سال جاری معرفی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha