• یکشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98072820314
  • خبرنگار : 50184

مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طرح راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) به منظور حمایت از استارتاپ‌ها بزودی در کرمانشاه اجرایی می‌شود.

مهدی فتاحیان در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه این طرح یکی از طرح‌های ملی زیرمجموعه دفتر طرح‌های نوآورانه معاونت جوانان وزارت ورزش وجوانان است، عنوان کرد: طی چندسال اخیر این مرکز در بسیاری از استان‌ها حتی استان‌های همجوار مانند ایلام، همدان و کردستان راه اندازی شده، اما تاکنون در کرمانشاه اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس از چندمدت پیش رایزنی‌هایی را با معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان انجام دادیم تا این طرح را در کرمانشاه نیز اجرایی کنیم که مورد موافقت قرار گرفت و ما گام‌های مقدماتی را برای اجرایی کردن آن برداشتیم.

معاون امور جوانان کرمانشاه اضافه کرد: باتوجه به اینکه این طرح در سراسر کشور با همکاری جهاددانشگاهی در حال اجرا است، ما نیز روزهای گذشته با مسئولین جهاددانشگاهی کرمانشاه رایزنی‌هایی داشتیم تا این طرح را اجرایی کنیم که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌ها حداکثر تا سه ماه آینده این طرح در کرمانشاه راه اندازی می‌شود، عنوان کرد: در این طرح به منظور افزایش خودباوری جوانان و نوجوانان از طرح‌های خلاقانه‌ای که دارند، حمایت‌های لازم را در قالب برگزاری استارتاپ‌ها خواهیم داشت.

فتاحیان یادآورشد: جهاددانشگاهی کرمانشاه در این طرح برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جوانان 18 تا 34 ساله‌ای که دارای ایده‌های خلاقانه هستند را برگزاری می‌کند و پس از آن استارتاپ‌هایی را در قالب موضوعات مختلف خواهد داشت تا در این استارتاپ‌ها ایده‌ها پرورش داده شوند و در نهایت در صورتی که قابلیت داشته باشند به مرحله تجاری سازی برسند.

وی تاکید کرد: بحث برگزاری کلاس‌های آموزشی و استارتاپ‌های طرح برعهده جهاددانشگاهی خواهد بود و ما نیز حمایت‌های مالی مورد نیاز را انجام می‌دهیم.

فتاحیان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح علاوه بر خودباوری و تشویق جوانان به سمت خلاقیت، در بحث اشتغالزایی برای بخشی از آنها گام‌هایی برداریم.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha